افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

پیروزی قاطع ایران مقابل اندونزی

  • کد خبر : 175070
پیروزی قاطع ایران مقابل اندونزی

آفتاب نیوز: پنج روز مانده به دیدار مقابل فلسطین در جام ملت های آسیا، تیم ایران در دیداری دوستانه با نتیجه 5 بر صفر تیم اندونزی را شکست داد. پنج گل ایران را سامان قدوس در دقیقه سوم، روزبه چشمی در دقیقه 22، شهریار مغانلو در دقیقه 36 و مهدی قیدی در دقایق 70 و […]

آفتاب نیوز:

پنج روز مانده به دیدار مقابل فلسطین در جام ملت های آسیا، تیم ایران در دیداری دوستانه با نتیجه 5 بر صفر تیم اندونزی را شکست داد.

پنج گل ایران را سامان قدوس در دقیقه سوم، روزبه چشمی در دقیقه 22، شهریار مغانلو در دقیقه 36 و مهدی قیدی در دقایق 70 و 87 به ثمر رساندند.

در نیمه اول ، با تصمیم امیر قلانوئی ، سید حسین حسینی ، سید مجید حسینی ، شجاع خلیل زاده ، آریا یوسفی ، ایهسان حاج صفی ، روزبه چشمی ، سامان کویدوس ، ریزا اسادی ، مهدی علی جاههی ، جاههی جاههی ، جاههی جاههی ، جاههی ، برای انتخاب ملی

در این نیمه ، پس از مصدومیت جزئی به سید مجید حسینی ، که او را مجبور به ترک زمین کرد ، امیر غالنوئی دوباره هیچ بازیکن دیگری را به زمین وارد نکرد تا فشار بیشتری به تیم وارد کند و آن را با یک بازیکن کمتر تست کند ، تا زمان آن تیم ایران از دقیقه 35 تا پایان نیمه اول 10 نفره بازی می کند.

در نیمه دوم ، با تصمیم سرمربی تیم ملی ، ترکیب کلی تیم تغییر یافت و ایران با ترکیب پیم نواز ، حسین کانانیزادگان ، سامان فلاه ، میلاد محمد ، سادغ محرام ، سعید عزتلایی. ، امید ابراهیمی، علی قلی زاده، مهدی قیدی، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد وارد زمین شدند.

تیم اندونزی که در همان گروه عراق ، فیلیپین و ویتنام در جام ملل آسیا قرار دارد ، سه بازیکن روسی و یک بازیکن پرتغالی در ترکیب خود داشت.

با این نتیجه تیم ایران به یازدهمین برد خود در 13 بازی از زمان حضور امیر قلعه نویی رسید. دو دیدار دیگر ایران مقابل روسیه و ازبکستان زیر نظر قلعهنویی با تساوی به پایان رسید.

پژمان منتظری بازیکن سابق تیم ملی ایران مقیم قطر برای تماشای این دیدار به باشگاه الریان آمد و از نزدیک عملکرد هم تیمی های سابق خود را دنبال کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.