افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

آغاز بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس و ملوان / رایزنی پرسپولیس برای استفاده از حداکفیر ظ

  • کد خبر : 17505

فروش بلیت بازی پرسپولیس و ملوان بندر انزلی از هفته بیست و پنجم لیگ خلیج فارس آشا. سرخپوشان ایران ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پنج‌شنبه هفته بیست و پنجم مسابقات خلیج فارس، در ورزشگاه میزبان تیم ملوان بندر بندر انزلی خواهد بود. بلیت فروشی برای این پیکار از ساعات قبل در سایت footballeticket.ir آغاز شده […]

فروش بلیت بازی پرسپولیس و ملوان بندر انزلی از هفته بیست و پنجم لیگ خلیج فارس آشا.

سرخپوشان ایران ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پنج‌شنبه هفته بیست و پنجم مسابقات خلیج فارس، در ورزشگاه میزبان تیم ملوان بندر بندر انزلی خواهد بود.

بلیت فروشی برای این پیکار از ساعات قبل در سایت footballeticket.ir آغاز شده است.

تعداد یک گروه یافته برای حضور تماشاگران در این مسابقه حدود پنج هزار نفر در نظر گرفته شده است که باشگاه در تلاش برای افزایش آن است.
بلیت فروشی فقط از طریق سامانه فروش انجام می‌شود فروش بلیت در ورزشگاه انجام دهد. از این الزام است که هواداران عزیز برای بلیت تماشای مسابقه فقط از طریق اعلام شده اقدام کنند.

باشگاه پرسپولیس را برای استفاده از ورزشگاه آزادی در بازی با ملوان انجام می دهد.

این باشگاه نامه‌نگاری‌های جدید در تلاش است سهمیه حضور و هواداران پرسپولیس در ورزشگاه ۷۸ هزار نفری را به بیش از هزار نفر افزایش دهد.
برای بازی با این سهمیه مقداری افزایش پیدا می کند برای بازی با ملوان بار دیگر سهمیه پنج هزار نفری اعمال می شود. در تیم‌هایی که در حال حاضر در مسابقات حاضر می‌شوند از جمله رقبای در این ارتباط با امکان و بیشتر بهره‌مندی پرسپولیس بازی‌های خانگی خانگی و حضور هوادارانشان بهره‌مند هستند. باشگاه پرسپولیس همیشه به دلیل مشکلات فنی و تاسیساتی ورزشگاه آزادی، شرایط ایجاد شرایط برابر با سایر تیم‌ها وجود دارد و وضعیتی ارائه می‌شود که در اختیار هواداران هواداران پرسپولیس قرار گیرد.
باشگاه رضا درویش، در این نامه ارتباط‌نگاری‌ها و داشتن امید می‌رود با پیگیری وزارت ورزش جوانان، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتبال و سایر دستگاه‌های این امر میسر میسر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.