افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

واکنش مدیر باشگاه به کارشکنی اولیایی علیه پرسپولیس

  • کد خبر : 17501

بازیکن پرسپولیس است که مدیران اسبق فوتبال ایران با خود باعث حذف دو تیم استقلال و در فصل گذشته از لیگ قهرمانان آسیا شده بودند. در شرایطی که استقلال را حذف می کند باعث نگرانی هواداران پرسپولیس می شود و دوباره این اتفاق گذشته برای این تیم نیز می شود، رضا درویش مدعی تلاش فردی […]

بازیکن پرسپولیس است که مدیران اسبق فوتبال ایران با خود باعث حذف دو تیم استقلال و در فصل گذشته از لیگ قهرمانان آسیا شده بودند.

در شرایطی که استقلال را حذف می کند باعث نگرانی هواداران پرسپولیس می شود و دوباره این اتفاق گذشته برای این تیم نیز می شود، رضا درویش مدعی تلاش فردی آنها در مسائل مسائل مربوط به مسائلی است که در دستانشان بوده است و باید شرایط را از سوی مولفه های چه شکلی ببینیم. . رضا درویش پرسپولیس در جدیدترین گفت‌وگوی خود به حواشی این باشگاه و همچنین مسائل مربوط به حرفه‌ای‌ها و جدایی احتمالی گل‌محمدی پاسخ داده و رتبه‌سازی حذف فصل گذشته را نیز به سمت مدیران اسبق استقلال استقلال و و و و و دریافت می‌کند.

ابتدا از شرایط باشگاه و وضعیتی که بعد از برتری مقابل مس رفسنجان پشت سر می‌گبذارید.

شرایط جدول به شکلی است که تیم‌ها در مسابقات قهرمانی و جایگاه بالا و تیم‌های در کورس سقوط نیز برای فرار در جستجو هستند. هفته‌های آخر سختی‌های خاص خودش را دارد و ما چند هفته‌ای امتیازاتی از دادیم دادیم تا کار شود. الان هم این هستید که برخی از بازیکنان مریض و سرماخورده هستند و هستند. اشتباهات داوری گریبانگیر ما بود و نمی توانستیم امتیازات لازم را بگیریم اما ما امیدوار هستیم و تلاش کنیم تا انشاالله نتیجه‌ای هواداران انتظار دارند کسب کنند. کار کمی سخت‌تر شده است اما تلاش می‌کنیم از فرصتی که داریم بهترین بهره را ببریم.

وضعیت مجوز حرفه‌ای‌سازی باشگاه به چه شکل است؟

ما‌ پرونده‌هایی به حکم‌شده بود و وضعیت آن‌ها را اعلام می‌کرد به هر شکلی که با قرض و بودجه بود، به دنبال آن بود. ما مدت‌هاست کارگروه را داریم و عموم پرداختی‌هایی را داریم که شاید ۱۰ سال از موعد آن گذشته. به عنوان مثال یک مربی خارجی از ما طلب داشت که ۱۰ سال است بنده خدا فوت کرده است. ما باید این بدهی‌ها را بپردازیم و در این کلی مدیر آمده و اما کسی در تلاش برای حل این ماجرا نیست. این مانع بزرگی برای ما ایجاد می‌کند و در کنار مسائل جاری باشگاه دنبال حل این موضوع باشد که باشگاه در آسیا نیز حضور داشته باشد.

بحثی که وجود دارد این است که ما همیشه با حضور مدیران مختلف شاهد این بحث هستیم که به دنبال مطالب گذشته هستند. این مسئله به شکلی است که هیچ وقت حل و هر مدیری که می‌آید دیگر می‌گوید مطالب گذشته و سالیان قبل می‌کند و این دور ادامه دارد؟ دارد دارد دارد؟ دارد دارد

به نظرم از حسنات خصوصی سازی این است که چیزی در آن واضح است و با سند صورت می گیرد و فاش می شود. دیگر مثل گذشته نیست که کسی طلبکار باشد و کسی وی را ناشناس. واقعاً یک ماجرای بدهی جدید و عجیب را برای شما بگویم. یک طلبکار جدید آمده و حساب ما را بسته است که پرونده‌اش مربوط به سال ۸۴ است. اجراییه از دادگاه آورده شده و سال ۸۴ یک پولی داده و الان ۱۵۰۰ درصد حکم آورده است. خب ما همیشه با یک بدهی و ۱۰ بدهی و ۵۰ تا طرف نیستیم. جالب اینجاست که یک برگ کاغذ در حقوقی و مالی ما وجود ندارد که. یک بار سال ۸۸ اجرا شده و یک بار دیگر در سال ۹ قیمت روز گرفته شده و الان حساب ما را باته. شما هر در این باشگاه با این موضوع مواجه می شوید و در کنار آن جاری آینده، باید به دنبال حل این مشکلات هم باشید. از اینکه بنده در خدمت پرسپولیس هستم، بدهی به اوساگوآنا، باشگاه کورتریک بلژیک (محمد نادری)، آنتونی، یک خارجی دیگر هم بود و همه اینها یک طرف آقای رادوشوویچ هم به آن اضافه می شود. خب می چقدر سخت است با این شرایط به دنبال نقل و انتقالات و جاری شدن باشگاه در جریان باشگاه.

 

الان شرایط باشگاه با این شرایط برای هزینه های جاری و پرداختی ها به چه شکل است؟

خب ما در حال حل مشکلات هستیم و امیدواریم مجال این را پیدا کنیم تا مسائل را کاملا حل کنیم. ماشاالله اینقدر هست که هر روز یک نفر حساب باشگاه را می‌بندد! می‌دانید هر بار بسته شدن حساب باشگاه چه مشکلاتی برای حل مسائل یومیه و آتی تیم شگ‌دانید هر بار بسته کلی هم شرایط برای حل شدن و حساب کردن آن را دارد که واقعا کار را سختت ک. ما به دنبال دریافت نزدیکی هم بودیم که با حساب، کار ما را گرفته است. یک نفر بود با حکم ۳۰ میلیاردی حساب ما را بود و با چه رنجی و موفق شدیم با قوه قضاییه این مشکل را حل کنیم و اینجا باید از دوستان دوستان در قوه قضائیه قضاییه نیز باشیم. سخت است و من هم دوست دارم از حقوق مردم حمایت کنم. می‌توانم بگویم خب حکم دارد و باید توافق کنیم و پول را بدهم. اما این را نمی‌توانیم کنیم که باشگاه درگیر شود. ولی میگویم حیف است و برای چه چیزی؟ یک نفر که نه طلبکار است اسنادی را درست کرده و حساب را هم بسته است!

سوال مهمست مهمست بزرگ هواداران مربوط به دریافت مجوز و حضور در آسیا. مشکلی از این بابت متوجه باشگاه نیست؟

مشکلی از سمت ما بسته نیست. ببینید به طور مثال ما الان ورزشگاه آزادی را به میزبان خودمان معرفی می‌کنیم وقتی نمایندگان ای اف سی ایراداتی به عنوان مثال وارد می‌شوند و امتیاز آن را از دست ما برود چه کسی مقصر است این است؟ آیا باید استادیوم آزادی را بهسازی و مشکلاتش را اصلاح کنم؟ اگر آزادی نمی‌تواند حرفه‌ای گری‌اش را کند من و باشگاهی را که نمی‌توانم دریافت کند. این همیت ملی را می‌خواهد. بحث بعدی هم مالکیت است که ببینیم چطور می‌شود. مشکلی از سمت ما نیست و باید ببینیم دیگر نهادها چه می‌شود. اما شما چه حرف و حدیث‌ها و گلایه‌های غیرواقعی را می‌بینید که این مدت شاهد همستی باشید.

چه گلایه‌ها و جوسازی‌ها منظورتان چیست؟

چقدر جوسازی کردند که به فلان تیم کمک کرد از فلان جا و به فلان تیم کمک نشد. مگر یادتان نیست که به خاطر کالدرون پنجره پرسپولیس بسته شد؟ چه کسی کمک کرد؟ چند بار بسته شده و کسر امتیاز است که جوسازی می‌کنند و می‌توانند به آسیاب دشمن هم می‌آیند. شما می‌بینید که باعث شدند پارسال مجوز استقلال و صادر شود و چه اطلاعاتی به اینور و آنور داده شود. خیلی از باز دیدند که پرسپولیس در حال حل و حضور در آسیاست باز جوسازی و شروع کرده‌اند. من می‌گویم اگر دوست دارید و می‌خواهید مرا بزنید پرسپولیس را با این همه هوادار و چرا فوتبال ملی را می‌زنید؟

به این بحث هم می‌خواستیم برسیم؛ آقای اولیایی مصاحبه‌ای کاراتی را به شما وارد کرده و از سندسازی و مشکلات شما پرسپولیس گفته بود. منظورتان همین است؟

عرض کردم که دشمن بیکار ننشسته است! دشمن کاری به من و پرسپولیس ندارد که، آنها با ایرانی بودن مشکل دارند! گزارش‌های ناصواب واهی که می‌دهند، آنور که نمی‌دانند چه دشمنی با ما دارند و با بد بودن هستند. گزارش‌های نادرست و آنها هم خوب می‌گویند این‌ها را درست اما خب تشخیص نمی‌دهند که این هم گزارش اشتباه و تقلبی می‌دهند!

بحث دریافتی بدون اطلاع به کمیته مصارف باشگاه پرسپولیس هم طی روزهای بعدی شکل گرات گرفت توضیحی دارید؟

همه اینها از گور کسانی برمی‌آید که آرامش را برنمی‌تابند و آخر تا مجوز نیاید چطور برداشته شد. حالا می‌گویید آنور (استقلال) برداشت، خب آنها بلد بودند اما ما مجوز و کار قانونی نمی‌کنیم. ما حتی یک مجوز هم گرفتیم اما از آن استفاده نکردیم.

بحث استفاده از پول بورس، کار باشگاه را برای آینده سخت خواهد کرد؟

من کاری دیگران ندارم اما ما تمام توان و خودمان را گذاشته‌ام تا در آینده مشکلی باشد. جلسات زیادی داشته‌ایم و فردا نیز در این زمینه وجود دارد. با این مسلما کار برای اسپانسری و سخت شده اما ما به دنبال دریافت مشکلات باشگاه و حداقل برای مشکلی نبودن و از تمام ظرفیت‌های موجود در باشگاه باشگاه هستیم.

درباره آقای گل محمدی هم شایعاتی شکل گرفته است. این که آنها ۱۰۰ میلیاردی دارند و از سوی دیگر گفته می‌شود باشگاه هم دنبال مربی خارجی است.

چه شایعاتی را پشت سر نگذاشته‌ایم که درباره کادر فنی شایعه نباشد؟ هر روز در یک بخش باشگاه شایعه‌های می‌شود و خودتان هم می‌گویید شایعه. وقتی شایعه بازارش بیحساب و کتاب همین است. به نظر شما معقول است باشگاهی به مربی میلیون نفر؟ آن کسی که بیش از صد هزار میلیارد است را ساخته است تا حالا صدها هزار میلیارد است و نمی تواند بشمارد بشمارد! کسانی که شایعات را می‌سازند از آرامش پرسپولیس می‌ترسند ما همیشه خودمان را از کادر فنی کرده‌ایم.

راستی شما می‌دانید سه جز اصلی صورت مالی چیست؟

آهان! ما هم در زندگی هستیم و وقتی مسئولیت باشگاه مثل پرسپولیس برعهده ماست باید هر یاد بگیریم و تلاش کنیم تا بهترین شکل را حل کنیم. انسان همیشه در حال است.

آقای قربان زاده هم نشان داده که اصلا شوخی ندارد.

اتفاقا آقای زاده خیلی همراه هستند و اگر کارها درست انجام دهید خیلی خوبی هم انجام دهید. ما خیلی از آنها تصمیم گرفتیم و بنده خدا هیچ شب هم پاسخگو بودند و چه وقت ۴۰۰ تا شرکت خصوصی و گرفتار آنها هم هستند. در رافت ایشان و پاسخگویی‌شان شکی نیست اما منتهی می‌گویند که باید همیشه واقعی باشد. خصوصی سازی یعنی و همیشه همه چیز باید شفاف باشد و ما هم صادقانه و شفاف می‌کنیم تا مشکلی با آقای قربان و سازمان خصوصی سازی نداشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.