افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
9

«وان پلاس نورد سی ای 3 لایت» با دوربین 108 مگاپیکسل و شارژ 67 وات معرفی شد.

  • کد خبر : 17498
«وان پلاس نورد سی ای 3 لایت» با دوربین 108 مگاپیکسل و شارژ 67 وات معرفی شد.

وان پلاس امروز از جدیدترین محصول خود در سری گوشی‌های هوشمند مقرون به مرفه نرورد. این مدل جدید وان پلاس نورد سی ای 3 لایت (Nord ce 3 lite 5g) نام دارد به نحوی طراحی شده است که تجربه‌ای از قیمت خود ارائه کرده و خرید بالاتری داشته باشد. این گوشی مستقیم برای نورد سی […]

وان پلاس امروز از جدیدترین محصول خود در سری گوشی‌های هوشمند مقرون به مرفه نرورد. این مدل جدید وان پلاس نورد سی ای 3 لایت (Nord ce 3 lite 5g) نام دارد به نحوی طراحی شده است که تجربه‌ای از قیمت خود ارائه کرده و خرید بالاتری داشته باشد. این گوشی مستقیم برای نورد سی ای 2 لایت می‌شود که در آوریل 2022 عرضه می‌شود اما کماکان از همان نسخه بود نسخه قبلی یعنی کوالکام اسنپدراگون اسنپدراگون 695 استفاده می‌شود. با این، با افزایش سرعت شارژ، بهبود نمایشگر، افزایش عملکرد و دوربین، می‌توان نظر را به خود جلب کرد. با اسمارتک نیوز همراه باشید.

وان پلاس نورد سی ای 3 لایت
(OnePlus Nord CE 3 Lite)

دوربین 108 مگاپیکسلی در پلاس نورد سی ای 3 لایت یکی از نقاط اصلی آن ساخته شده و از سنسور 1/1.67 اینچی ایزوسل Hm6 سامسونگ استفاده می‌کند. این دوربین پیکسل‌های 0.64 میکرومتری است که می‌توان با ادغام 9 در 1 پیکسل‌ها به 1 مگاپیکسلی با اندازه می‌2 پیکسل، 1.92 میکرومتر دست پیدا کرد. چنین مشخصاتی در دوربین دوربین 64 مگاپیکسلی مدل سال که پیکسل‌های 0.7 میکرومتری دارند نوید یک ارتقاء قابل توجه را می‌دهد.

وان پلاس نورد سی ای 3 لایت

دوربین 108 مگاپیکسلی نورد ای 3 لایت همچنین امکان بزرگنمایی 3 برابری بدون افت کیفیت حداکثر 6 برابری به همراه زوم دیجیتال ارائه می کند. با توجه به قیمت این گوشی و اینکه هر دو پسوند ce و lite به طور همزمان برای آن در نظر گرفته شده نباید تعجب کرد که دوربین 108 مگاپیکسلی تنها دوربین واقعی واقعی و ثابت در پشت بدنه است و دو ماژول که هر 2 بوده و برای آن است. عکاسی ماکرو و تشخیص عمق کاربرد دارند، تنها نقش سنسورهای کمکی را دارند.

همان‌طور که نورد سی ای 3 لایت از همان پردازنده اسنپدراگون 695 استفاده می‌کند که مدل 2022 هم دیده بودیم. این تراشه 6 نانومتری عملکرد مناسبی برای این کلاس کاری ارائه می دهد، با این حال به هیچ وجه با سری 7 اسنپدراگون یا تراشه های جدید مدیاتک دیمنسیتی قابل مقایسه با یکدیگر نیستند. یکی از بزرگ‌ترین اسنپدراگون اسنپدراگون 695، فیلمبرداری در نمایش 1080p با نرخ 30 فریم در است که برای یک دوربین 108 مگاپیکسلی مناسب نیست.

وان پلاس نورد سی ای 3 لایت

حداقل امسال پلاس میزان حافظه رم پایه را به 8 افزایش حافظه در کنار آن، سیستم عامل Oxygen 13.1 (مبتنی بر اندروید 13) می‌توان 8 فضای فضای ذخیره‌سازی داخلی را به عنوان حافظه حافظه مجازی به کار برد. UFS 2.2 است. به علاوه شیار کارت میکرو اس دی هم در گرفته شده که البته با سیم کارت مشترک است و به واسطه آن می‌توان فضایی را تا 1 ترابایت دیگر افزایش داد.

علاوه بر این در دوربین وان پلاس در نورد سی ای 3 صفحه نمایش را به کلی تغییر داده و این صفحه را با نمایشگر نمایشگر 6.72 اینچی با نمایشگر نمایشگر 6.72 اینچی با نمایشگر نمایشگر نمایشگر 6.72 اینچی نمایش می دهد. با با بابا با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با با بهերի و میزان نمونه‌برداری از لمسی 240 هرتز استفاده کرده است. روشنایی این نمایشگر در حالت معمولی 550 نیت و در بالاترین حالت 680 نیت است. علاوه بر این برای این نمایش نورد سی ای 3 لایت شیشه ای مقاوم در برابر گلس می‌شود که بسیار دقیق آن را نشان دهد.

وان پلاس نورد سی ای 3 لایت

در مورد ظاهری هم باید گفت ضخامت گوشی تا کمتر شده اکنون 8.3 میلی متر است (ضخامت نسخه قبلی 8.5 میلی لیتر بود). با این حال، وزن گوشی تغییر نکرده و همچنان بر روی همان 195 گرم باقی مانده است. در ضمن وان پلاس نورد سی ای 3 لایت در زمان در رنگ زرد فسفری و در دسترسی آزاد بود.

کاهش 0.2 میلی متری ضخامت تأثیری روی باتری نداشته و همچنان شاهد یک باتری با ظرفیت 500 میلی متری هستیم. در واقع باتری نورد سی ای 3 لایت، بعد از بزرگترین ارتقاء است و اکنون از شارژ شارژ 67 وات Supervooc پشتیبانی می‌کند. این معنی دارد که تنها با اتصال 30 دقیقه‌ای شارژر می‌توان باتری خالی را 80 شارژ کرد (نسخه قبلی با شارژر 33 واتی خود در همین مدت زمان تنها 50 درصد درصد شارژ می‌شد شارژ می‌شد شارژ شارژ می‌شد شارژ شارژ مدت زمان تنها در واتی همچنین، مدل جدید دارای شارژر Supervooc Endurance Edition است که از جلوگیری از جلوگیری و افزایش باتری می‌شود. در واقع، گفته وان پلاس باتری نورد سی ای 3 لایت در 4 سال شارژ شدن دوام آورده و هیچ آسیبی نخواهد دید.

وان پلاس نورد سی ای 3 لایت

وان پلاس ارائه ویژگی‌ها و اقلام گوشی سعی کرده تا نورد سی ای 3 لایت را به ارزش ارزش بالا تبدیل کند. پیش‌تر به شیار کارت حافظه میکرو اس دی اشاره، اما در کنار آن نورد سی 3 لایت به بلندگوهای استریو (با حالت افزایش صدای 200 درصدی Ultra Volume Mode) و جک جک جک جک جک جک میلی متری برای اهداف سیمی مجهز شده است. این گوشی همراه شارژر و کابل کابل USB-C (از USB 2.0 پشتیبانی می کند) عرضه می شود و صفحه نمایش نیز بر روی آن نصب شده است.

وان پلاس نورد ای 3 لایت از 25 آوریل (5 اردیبهشت) وارد بازارهای عرضه خواهد شد و در ابتدا نسخه 8/128 اینترنتی آن با قیمت 330 یورو در دسترس خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.