افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

حزب الله قتل فرمانده خود را تکذیب کرد

  • کد خبر : 174910
حزب الله قتل فرمانده خود را تکذیب کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خود گزارش داد که هیچ فرمانده دیگری هدف حمله امروز رژیم صهیونیستی به شهر «خربا سالم» در مراسم تشییع پیکر یکی از فرماندهان حزب الله قرار نگرفت. روابط عمومی حزب الله نیز با صدور بیانیه ای ترور هیچ یک از فرماندهان […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خود گزارش داد که هیچ فرمانده دیگری هدف حمله امروز رژیم صهیونیستی به شهر «خربا سالم» در مراسم تشییع پیکر یکی از فرماندهان حزب الله قرار نگرفت.

روابط عمومی حزب الله نیز با صدور بیانیه ای ترور هیچ یک از فرماندهان این حزب را تکذیب کرد و گفت: تلویزیون رژیم صهیونیستی و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شدند که دشمن یک بار یکی از مسئولین یگان پهپادی حزب الله را حزب الله و یک بار هم مسئول آن خوانده است. .نیروی هوایی کشته شده است.

حزب الله تاکید کرد: ما قاطعانه این ادعای کذب را تکذیب می کنیم و به هیچ وجه صحت ندارد. حزب الله اصرار دارد که برادر مجاهد و رئیس واحد پهپاد حزب الله به هیچ وجه کشته نشده است.

رسانه های محلی لبنان بعد از ظهر امروز از حمله یک پهپاد اسرائیلی به منطقه «خربا سالم» خبر دادند. این پهپاد اسرائیلی به طور ویژه منطقه «الضبانه» در منطقه «خربا سالم» را هدف قرار داد.

این حمله در مراسم تشییع شهید «وسام حسن توالی» انجام شد و هدف، نقطه ای در اطراف منزل برادر شهید بود. رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله پهپادی حسن طولی فرمانده ارشد حزب الله لبنان را به شهادت رساند.

المیادین در ادامه گزارش داد که حزب الله اعلام نکرده است که واکنش امروز آخرین پاسخ به ترور شهید صالح العاروری، یکی از رهبران ارشد حماس خواهد بود. بنابراین حمله به مقر فرماندهی شمال اسرائیل مربوط به حمله به پایگاه میرون بود.

مقاومت اسلامی لبنان اخیراً با 30 تا 40 موشک به مقر اطلاعات میرون در شمال فلسطین اشغالی حمله کرد. حمله ای که به گفته کارشناسان نشان دهنده ضربه مهلکی بر پیکر ارتش رژیم صهیونیستی است.

ارتش اسرائیل شب دوشنبه دوم ژانویه در جریان حمله پهپادی در حومه جنوبی بیروت به دفتر جنبش حماس حمله کرد و صالح العاروری را کشت. حزب الله لبنان در واکنش به ترور معاون دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.