افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

هلال احمر: پیدا شدن بقایای هواپیمای حامل خلبان هاشمیان صحت ندارد / 7 تیم امداد و نجات در منطقه صعب العبور در حال جستجو هستند + صدا

  • کد خبر : 174865
هلال احمر: پیدا شدن بقایای هواپیمای حامل خلبان هاشمیان صحت ندارد / 7 تیم امداد و نجات در منطقه صعب العبور در حال جستجو هستند + صدا

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، ساعت 12 و 45 دقیقه امروز یک فروند هواپیمای آموزشی که از فرودگاه آزادی نظرآباد برخاسته بود با حادثه مواجه شد و پس از گذشت چند ساعت هنوز خبری از آن نیست. خلفی مدیرعامل هلال احمر البرز در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رکنا درباره آخرین وضعیت خلبان امید […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، ساعت 12 و 45 دقیقه امروز یک فروند هواپیمای آموزشی که از فرودگاه آزادی نظرآباد برخاسته بود با حادثه مواجه شد و پس از گذشت چند ساعت هنوز خبری از آن نیست.

خلفی مدیرعامل هلال احمر البرز در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رکنا درباره آخرین وضعیت خلبان امید هاشمیان و شاگرد وی در پروازی که از ظهر امروز ناپدید شده و احتمال سقوط آن وجود دارد، تاکید کرد که تاکنون اثری از هواپیما پیدا نشده و خبر کشف بقایای آن کذب بوده، جست‌وجو. و ستاد تحقیقات آغاز به کار کرد. در حال حاضر 7 تیم عملیاتی در حال جستجو هستند. تیمی از سگ های مواد یاب نیز در حال جستجوی چندین منطقه برای یافتن رد هواپیمای آموزشی گم شده هستند.

وی تاکید کرد: سیگنال های دریافتی از هواپیمای مفقود شده در منطقه صعب العبور و در منطقه کوهستانی است. تیم های صعود هلال احمر از نقاط مختلف به منطقه اعزام شده اند. متأسفانه با تاریکی هوا روند جستجو کمی کند شده است اما ادامه دارد و متوقف نشده و تمامی تلاش ها برای یافتن هواپیما ادامه دارد.

مدیر کل هلال احمر استان البرز تاکید کرد: سیگنال های دریافتی حاکی از برخورد هواپیما با قدرت زیاد به زمین است اما امیدواریم معجزه ای رخ دهد و بتوانیم خبر خوش را اعلام کنیم.

در ادامه رضاییان، مدیرکل بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با خبرنگار رکنا، با اینکه تا زمان انتشار این خبر پیدا شدن ردی از هواپیمای مفقود شده را تکذیب کرد، اظهار کرد: هواپیما برخاسته است. از فرودگاه پیام ساعت 10 صبح. شما حتی ورود خود را به نقطه مقصد اعلام کرده اید، اما ناگهان از دسترس خارج شده است.

وی همچنین تاکید کرد: سیگنال های دریافتی از هواپیمای مفقود شده حامل خلبان امید هشیمن و شاگردش از یک منطقه صعب العبور کوهستانی است و تلاش ها برای یافتن هواپیما و سرنشینان آن ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.