افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

کرمانی مقدم:دربی در تعیین قهرمان می‌تواند نقش داشته باشد / سپاهان دو بازی سناش ٌنی

  • کد خبر : 17482

مرتضی کرمانی بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید: سال ۱۴۰۱ سال برای اصلا خوب نبود چرا که به قهرمانی. شاگردان یحیی گل در اولین بازی سال جدید (1402) موفق مس رفسنجان را در شهر با نتیجه یک برصفر شکست دهنده. مرتضی مقدم در این رابطه می‌گوید: به نظر من اخراج سلیمان زاده خیلی به پرسپولیس کمک جلوی […]

مرتضی کرمانی بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید: سال ۱۴۰۱ سال برای اصلا خوب نبود چرا که به قهرمانی.

شاگردان یحیی گل در اولین بازی سال جدید (1402) موفق مس رفسنجان را در شهر با نتیجه یک برصفر شکست دهنده.

مرتضی مقدم در این رابطه می‌گوید: به نظر من اخراج سلیمان زاده خیلی به پرسپولیس کمک جلوی تیم گردن کلفت مس رفسنجان راحت‌تر بازی کند. چه بسا تیم مس رفسنجان ده نفره نمی‌شد شرایط بود و این تیم خانه خانه به راحتی نمی‌شد.

ستاره پیشین ادامه می‌دهد: تشخیص خطای مس رفسن روی مهدی عبدی پشت درون محوطه جریمه با داوری اما اخراج صد درصد درست بود. این اتفاق به نظر من نتیجه بازی را تعیین کرد و باعث شد سه امتیاز حساس به پرسپولی شود. به هر مهم پیروز و سه امتیاز این دیدار که تیم یحیی محمدی محمدی شد و امیدوارم در ادامه هم هم بچه ها امتیازات را جمع کرده و امیدوارانه امیدوارانه بازی بازی.

او در خصوص ۱۴۰۱ مشخص می‌کند: سال ۱۴۰۱ سال برای اصلا خوب نبود چرا هم از آسیا حذف شد، در لیگ برتر و جام حذفی به قهرمانی قهرمانی نرسید. ضمن آن تیم رقیب یعنی استقلال قهرمانی را از خودش کرد و به حال مجموع این اتفاقات برای هواداران پرشمار پرسپولیس جالب نبود. امیدوارم در سال ۱۴۰۲ بهترین اتفاقات برای پرسپولیس بیفتد و جام باران. همه کار کمی‌سخت شده اما نشدنی نیست.

بازیکن سابق سابقان می‌کند: متوجه شدم که سپاهان اصفهان دو هفته پشت بازی‌های سنگینی برابر تراکتور تبریز و رفسنجان رو دارم و مطمئن هستم در یکی یا حتی هر هر دو بازی امتیاز از دست می‌خواهم. پرسپولیس در هفته آینده باید به هوش باشد و عملکرد را نشان دهد که بیشترین امتیازات را جمع آوری کند تا به سپاهان اصفهان برسد. به اعتقاد این دو هفته آینده برای پرسپولیس بسیار است و بچه‌های تیم به حواشی باید برابر ملوان انزلی مس کرمان ۶ امتیاز کسب کنند و به سپاهان سپاهان برسند. هر تیمی سپاهان نیز به طور یقین برای دو آینده خود برنامه‌هایی دارد و می‌خواهد شما را جمع کند.

مرتضی کرمانی در هفته بیست و هفتم می‌گوید ادامه می‌دهد: به نظر من و بازی با استقلال حتی در تعیین قهرمان قهرمانی باشد. اگر سپاهان در دو بازی آینده امتیاز از دست دیدار پرسپولیس و استقلال بسیار حساس‌تر و باشید. من پیش می‌کنم این دیدار در هفته بیست و یک قهرمان لیگ اصفهان را تعیین کند و برای سپاهان نیز نتیجه آن حائز خواهد بود.

ستاره اسبق تیم ایران در پایان اشاره ای هم وضعیت تیم ملی کرده می‌گوید: امیرقلعه نویی خوبی خوبی بود به نظرم شروع قبولی هم داشت. چه بسا کمی‌خوش‌شانس‌تر بودیم یا بچه‌ها بیشتر دقت کنید حتی حتی روسیه هم اختلاف نظر را شکست می‌دهد اما در حال حاضر یک مدیر ایرانی ایرانی خوشحال خوشحال کننده است. آقای تاج که در حال بررسی شرایط برای طولانی‌تر کردن قلعه نویی تا جام ۲۰۲۶ است و این مایه امیدواری است. ما در مدت زمان هم دیدیم امیر قلعه نویی نگاه به لیگ برتر بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کرد. در این بازی نیز منهای مهدی طارمی‌که به نظر در حال حاضر ستاره فوتبال ایران و آسیاست ملی پوشان لیگ خوب ظاهر شده و انتظارات را برآورده کردند. امیدوارم امیرقلعه در تیم ملی موفق باشد و از حقانیت مربیان ایرانی دفاع ک.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.