افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

پیام خداحافظی باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی/ این پایان رزگلد نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 174818
پیام خداحافظی باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی/ این پایان رزگلد نیست – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسلیس پس از امضای قرارداد برای پایان همکاری با سرمربی خود، اعلامیه ای احساسی کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی از نیمکت پرسپولیس رفت اما پرسپولیس نه. این پایان گل رز نیست. این بخشی غرور آفرین و جدایی ناپذیر از تاریخ معتبر این باشگاه است. خانواده بزرگ پرسپولیس حالا دلتنگ یحیی […]

باشگاه پرسلیس پس از امضای قرارداد برای پایان همکاری با سرمربی خود، اعلامیه ای احساسی کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی از نیمکت پرسپولیس رفت اما پرسپولیس نه. این پایان گل رز نیست. این بخشی غرور آفرین و جدایی ناپذیر از تاریخ معتبر این باشگاه است.

خانواده بزرگ پرسپولیس حالا دلتنگ یحیی گل محمدی خواهند بود که با شایستگی و فداکاری فوق العاده عمل کرد و اسطوره شد و این هیچ وقت از یاد باشگاه و هواداران نخواهد رفت. اسطوره ها هرگز فراموش نمی شوند.

پرسپولیس دلتنگ او و دوران باشکوهی است که او خلق کرد، همانطور که ما دلتنگ دوران پرافتخار علی پروین و هدایت برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس هستیم. همانطور که فراموش نمی کنیم مرحوم پرویز دهداری، آلن راجرز، مرحوم استانکو پابلوکوویچ و سایر مربیان تاریخی باشگاه عزیزمان و البته چهره هایی چون یحیی گل محمدی جایگاه ویژه ای در تاریخ دارند.

اتفاقی که امروز افتاد فقط پایان یک همکاری بود و نه پایان یحیی در پرسپولیس. تاریخ آن را ثابت خواهد کرد. این پایان گل رز نیست. پرسپولیس به راحتی از این سرمایه و سرمایه ارزشمند دست نخواهد کشید و راه طولانی و افتخارات زیادی در پیش دارد، از نیمکت پرسپولیس تا تیم ملی فوتبال ایران و شاید لیگ های خارج از ایران.

یحیی گل محمدی را با آن قیافه آرام و متین که در مقاطعی آنقدر هیجان زده پرسپولیس بود به یاد می آوریم که سرخ می شد. او را با رشادت های مثال زدنی اش به یاد می آوریم که در دورانی سخت، داغ ترین نیمکت فوتبال ایران را در اوج انتظار پذیرفت. با مرور این عبارات آن را به یاد می آوریم. قهرمان شدن سخت است و قهرمان ماندن سخت تر.

یحیی گل محمدی را با آن دوران سخت کرونا به یاد می آوریم. مقابل سکوهای خالی که برای پرسپولیس بیش از هر تیم دیگری در فوتبال ایران طاقت فرسا بود. با تیمی به فینال آسیا که هیچکس انتظارش را نداشت. او را به خاطر چندین رکورد فردی و تیمی که با مردانش و پرسپولیس به ثبت رساند به یاد داریم. با قله ها و محدودیت ها و مرزهای جدیدی که با تخت جمشید فتح شد. با قهرمانی پوکر و طلا. خاطراتی برای ما که برای دیگران آرزو شد. از او با تأسف یاد می کنیم که رقیب مادام العمری را در دل به جا گذاشتیم که در آرزوی فتح پرسپولیس یحیی ماندگار شد. با تثلیث باقی مانده برای رستاخیز و شکوه ققنوس برخاسته از خاکستر، او در خاطرات زنده شد.

او بسیار تحت تأثیر قرار گرفت. خودی و بیرونی. هر وقت تصمیم می گرفت برود جشن می گرفتند، وقتی می رفت به عزا می رفت و تاخت و تاخت و تاخت تا باور کند که این بار تصمیمش را تغییر نخواهد داد. غافل از اینکه پرسپولیس و شگیگ وجود دارند، زندگی ادامه دارد. با قدرت و اصلی. شروع این نیم فصل یحیی یکی از همین روزها از خدا برمی گردد.

یحیی گل محمدی عظمت فنی و فردی خود را به نمایش گذاشت و به یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ باشگاه فوتبال ایران تبدیل شد. او پرسپولیس را در اوج نگه داشت و بدون شک آیندگان با افتخار و افتخار از او صحبت خواهند کرد و ما قدردان آن خواهیم بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)