افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بازگشت برانکو پیچیده بود. افشای دلایل تردید معلم برای بازگشت

  • کد خبر : 174806
بازگشت برانکو پیچیده بود.  افشای دلایل تردید معلم برای بازگشت

در حالی که به نظر می رسید برونکو به زودی با پرسپولیس به توافق برسد، خبرهایی رسیده که نشان می دهد شرایط پیچیده شده است. پس از قطعی شدن جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، نام برانکو به عنوان نزدیک ترین فرد به نیمکت سرخ ها مطرح شد. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس عصر دوشنبه رسما […]

در حالی که به نظر می رسید برونکو به زودی با پرسپولیس به توافق برسد، خبرهایی رسیده که نشان می دهد شرایط پیچیده شده است.

پس از قطعی شدن جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، نام برانکو به عنوان نزدیک ترین فرد به نیمکت سرخ ها مطرح شد. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس عصر دوشنبه رسما تایید کرد که نماینده هیات مدیره باشگاه با برانکو وارد مذاکره شده و عکسی از این دیدار منتشر شده است.

با این حال ، خبرها وارد شده اند که نشان می دهد این جلسه به خوبی پیش نمی رود و شرایط هر دو طرف برای مذاکرات پیچیده شده است. برانکو شرایطی برای آمدن به تهران دارد که هنوز مورد توافق قرار نگرفته است. در عین حال ، سنگ ها نیز از همه گوشه ها پرتاب می شوند.

ابتدا برونکو به درویش تاکید کرد که کریم باقری باید در کادرفنی تیم باشد. کریم باقری در ابتدای فصل علیرغم درخواست یحیی گل محمدی سرمربی این تیم قصد داشت در پرسپولیس بماند اما به طور مرموزی قراردادش تمدید نشد. برخی منابع خبری غیررسمی اعلام کردند که به مدیران باشگاه پرسپولیس گفته شده که با کریم باقری همکاری نکنند. کریم باقری در اعتراضات سال گذشته مواضعی اتخاذ کرده بود که برایش مشکل ایجاد کرد. در همین زمینه شنیده می شد که درویش به برانکو می گفت نگران کریم باقری نباش.

دوم اینکه برونکو گفت با کادر فنی خودش به ایران می آید اما درویش برای صرفه جویی در منابع مالی می خواهد کادر فعلی را تا پایان قراردادش حفظ کند و به برونکو گفت باید با دستیاران یحیی ادامه دهد. تا پایان فصل موضوعی که با توافق نامه برونکو همراه نیست.

نکته سوم مربوط به مدت قرارداد است! برانکو از درویش برای حداقل یک سال و نیم درخواست کرد که مدیرعامل پرسپولیس گفت تا پایان فصل قرارداد می بندد که سرمربی کروات با این موضوع مخالفت کرد.

در کنار همه اینها به نظر می رسد پیام هایی از تهران برای برانکو ارسال شده که او را برای بازگشت به کشورمان دچار تردید کرده است. مشخص نیست چه کسی این پیام ها را ارسال کرده است، اما آنها باید آنقدر جدی بوده باشند که برونکو را متعجب کند.

به این ترتیب باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی برای پرسپولیس و برونکو خواهد افتاد.

259 259

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.