افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

کلهر: هوادار هستیم با کارنامه درخشان گل محمدی را توهین کردند/ مطالبات برونکو باید برآورده شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 174713
کلهر: هوادار هستیم با کارنامه درخشان گل محمدی را توهین کردند/ مطالبات برونکو باید برآورده شود – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل محمدی ترجیح داد قراردادش را فسخ کند و خودش را از فشار بی دلیل روی او رها کند. محمود کلهر در گفت و گو با آنا درباره فسخ قرارداد یحیی گل محمدی و احتمال بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس سال هاست با مشکلات مدیریتی دست و […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل محمدی ترجیح داد قراردادش را فسخ کند و خودش را از فشار بی دلیل روی او رها کند.

محمود کلهر در گفت و گو با آنا درباره فسخ قرارداد یحیی گل محمدی و احتمال بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس سال هاست با مشکلات مدیریتی دست و پنجه نرم می کند و امسال هم این مشکلات وجود داشت، یحیی گل محمدی شایستگی های خود را نشان داده است. . ، همگی یک قهرمانی به دست آوردند و باز هم هیچ اتفاقی نیفتاد، این تیم در رده سوم جدول قرار گرفت. مطالباتی وجود دارد که وقتی باشگاه متعهد به تامین آنها می شود باید خواسته های سرمربی را اجرا کند نه اینکه خواسته ها عملی نشود.

گل محمدی چاره ای جز استعفا نداشت

وی ادامه داد: از زمانی که نصر برای انجام بازی رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا وارد ایران شد، مشکلات پرسپولیس بیشتر شد. چندین حاشیه که ایجاد شده اند نیز در مشکلات فنی این تیم شرکت داشتند. مدیران این باشگاه به دلیل عدم تجربه این باشگاه ، رویدادهای تبلیغاتی زیادی ایجاد کردند. هاواشی مربی تیم را به دست آورد و نتوانست تیم خود را در شرایط دلخواه به میدان بفرستد و به همین دلیل شکست در آن مسابقه رخ داد. درویش فرد خوبی است ، اما با وجود همه این مدیران فوتبال ، افراد سیاسی وارد مدیریت ورزش می شوند. هنگامی که سرمربی تحت فشار مدیریت است ، ناخودآگاه تصمیمات اشتباهی می گیرد. گلموهمدی چنان تحت فشار قرار گرفت که مجبور شد استعفا دهد و تیم را ترک کند. شاید اگر یک مربی خارجی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند اینقدر فشار باشگاه و هواداران را شاهد نباشیم اما در ایران گل محمدی که با پرسپولیس لیگ، جام حذفی و سوپرجام را برد و تیم را تبدیل کرد. یک فینالیست لیگ قهرمانان آسیایی ، او چاره ای جز استعفا ندارد.

گل محمدی ترجیح داد خود را از فشارهای نامعقول رها کند

پیشکسوت سرخ پوشان با اشاره به اینکه رفتار غیرحرفه ای هیات مدیره در زمان سرمربیگری برونکو باعث شد تا علیرغم داشتن قرارداد از این تیم جدا شود، تصریح کرد: زمانی که یک سرمربی در حال انجام کارهای روزمره خود است و با تیم نتیجه گرفته است. نیازی به مقابله با آن نیست شاید سرمربی در برخی مسابقات نتواند نتایج خوبی بگیرد اما این طبیعی است و در همه جای دنیا اتفاق افتاده که سرمربی موفق ترین تیم ها چند هفته نمی تواند نتایج موفقی بگیرد. هنوز قرارداد یک مربی فسخ نشده و باشگاه یا سایر مربیان مذاکرات را آغاز کرده اند: آیا این مربی تمرکز لازم را دارد و می تواند تصمیم درستی بگیرد؟ به نظر من این رفتار غیرحرفه ای بود و گل محمدی ترجیح داد قراردادش را لغو کند و خودش را از فشارهای بی دلیلی که به او وارد می شد رها کند.

ما غریبه ایم

وی افزود: 6 قهرمانی گل محمدی در 4 سال سرمربیگری پرسپولیس با حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا و بروز رفتارهای زشت و زننده به فراموشی سپرده شد. پرتاب اجسام مختلف و توهین هواداران که به تعداد زیاد بودند باعث شد گل محمدی استعفا دهد. برانکو ایوانکوویچ در اولین سال حضورش در پرسپولیس در انتهای جدول قرار داشت اما در پایان فصل پرسپولیس نایب قهرمان لیگ برتر شد. کی روش سال ها سرمربی تیم ملی بود و دو بار با او به جام جهانی رفتیم اما در دو جام ملت ها ناکام ماندیم و در سه دوره جام جهانی با او در مرحله گروهی حذف شدیم. ما طرفدار هستیم و با سابقه درخشان و موفقیت های بسیار گل محمدی را آزرده خاطر کردند. اگر قرار است تغییری صورت بگیرد، باید شأن مربی ایرانی حفظ شود. نمی شود مثل سابق تیم داشت و اگر به بازیکنان دستمزد نگرفتند در زمین قدم بزنند. همچنین نمی توان برای برانکو زمان تعیین کرد و اگر بیاید قطعا خواسته هایی دارد تا مثل دفعه قبل مجبور به ترک پرسپولیس نباشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)