افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

با مانتو چه شلواری بپوشیم؟ / اینگونه است که با دیدن شدت زیبایی خود در آینه غش می کنی

  • کد خبر : 174671
با مانتو چه شلواری بپوشیم؟  / اینگونه است که با دیدن شدت زیبایی خود در آینه غش می کنی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- داشتن استایل شیک و برازنده برای همه مهم است زیرا امروزه استایل ما جلوی ما حرف می زند و یک سری اطلاعات به ما می دهد و می دانیم که هر محیطی پوشش مناسب خودش را دارد اما مثلا اگر شلوار زیپ دار بپوشیم. در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- داشتن استایل شیک و برازنده برای همه مهم است زیرا امروزه استایل ما جلوی ما حرف می زند و یک سری اطلاعات به ما می دهد و می دانیم که هر محیطی پوشش مناسب خودش را دارد اما مثلا اگر شلوار زیپ دار بپوشیم. در این شرایط واقعا چه نوع ذهنیت منفی در فرد مقابل ایجاد خواهیم کرد؟ البته ما هم به این کار دست پیدا نمی کنیم، چون وقتی هنوز لباس پوشیدن بلد نیستیم، حتما فکر می کنند که کار بلد نیستیم!

جدا از آنها، می توانید از تیپ و استایل خود برای ایجاد یک سری تغییرات بزرگ در هیکل و حتی سن خود استفاده کنید، زیرا واقعاً یک سری رنگ در لباس ها و استایل ها می تواند شما را جوان تر از آنچه هستید نشان دهد یا حتی می توانید خود را با یک سری مدل ها چاق تر یا لاغرتر نشان دهید، مثلا لباس های مناسب برای بازوهای چاق که بازوهای شما را لاغرتر نشان می دهد، اما ترکیب آن بسیار مهم است، به همین دلیل در این مقاله در مورد اینکه چه شلواری با کت بپوشید، صحبت می کنیم. با ما بمان.

جوراب چرمی یا شلوار جاذب بپوشید و کلاسیک به نظر برسید.

به خاطر داشته باشید که هنگام ترکیب همیشه به ترندهای سالی که در آن هستید توجه کنید، مخصوصاً در انتخاب شلوار برای مانتو یا مانتو، زیرا اگر برخی از ترندها را در آن موضوع دنبال کنید، می توانید یک جریان ایجاد کنید. و استایل شیک، از این نظر، برای پوشیدن یک لباس با کت و کت، به یکی از شیک ترین لباس هایی که این روزها مد شده است، یعنی شلوار لی یا شلوار چرمی توجه کنید. که می تواند استایل را بسیار شیک کند و شما را در حد یک سلبریتی بالا ببرد، بنابراین اگر می خواهید تغییر اساسی در استایل خود ایجاد کنید، توصیه می کنیم این مدل شلوار را انتخاب کنید که عالی هم هستند. اگر آنها را با چکمه های تا زانو بپوشید.

چه شلواری با کت بپوشیم

هر لباس کوتاه با شلوار گشاد و چکمه ای بهترین است، حتی یک کت.

امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به پوشیدن شلوارهای گشاد و برش بوت هستند زیرا شما را خوش اندام می کند و اگر چاق هستید رنگ پریدگی این کت را کمتر می کنند و این مدل شلوار با کفش های پاشنه بلند بسیار زیبا به نظر می رسد و ظاهری شیک و زیبا دارد. استایل شما یک فضای کلاسیک و رسمی است و شما را به یک کمد شیک تبدیل می کند که همه با دیدن استایل شما آن را تحسین می کنند، بنابراین بدون شک در کنار کت و کت های کوتاه خود به سراغ شلوارهای گشاد بروید یا دمپایی بپوشید. تا بتوانید در زمستان هر چه زیباتر بدرخشید و همه شما را به عنوان نمونه زیبایی نگه دارند.

چه شلواری با کت بپوشیم

مدل مامان و شلوار راسته را فراموش نکنید.

به طور کلی شلوار جین با هر رنگ و طرحی می تواند همراه همیشگی استایل افراد باشد و با هر استایلی سازگار شود و در این میان مدل های راسته و مامانی نیز می توانند گزینه ای با مانتو باشند، عالی است زیرا این دو مدل برای خیلی ها مناسب است و فرقی نمی کند چاق باشید یا لاغر و به نوعی همه این شلوارها را دوست دارند و از طرفی شما را زیبا می کنند، اگر آن را پوشیدید می توانید شلوار گشاد بپوشید و اگر شلوار را انتخاب کنید صاف، می توانید چکمه های کوتاه کوتاه بپوشید تا زیباتر به نظر برسید.

چه شلواری با کت بپوشیم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.