افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

ابراهیمی: باشگاه Persepolis یک بازیکن خارجی با کیفیت اضافه نکرد / Golmohammadi مقصر نیست – Persepolis News

  • کد خبر : 174661
ابراهیمی: باشگاه Persepolis یک بازیکن خارجی با کیفیت اضافه نکرد / Golmohammadi مقصر نیست – Persepolis News

پیشکسوت فوتبال گفت: باشگاه پرسپولیس وقتی پول ندارد به دنبال مربی ایرانی است. ناصر ابراهیمی در گفت وگو با میزان، درباره استعفای یحیی گل محمدی اظهار داشت: گل محمدی چند سالی است که به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب می شود اما هر بار به دلیل کوتاهی از سمت خود استعفا می دهد. گل […]

پیشکسوت فوتبال گفت: باشگاه پرسپولیس وقتی پول ندارد به دنبال مربی ایرانی است.

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با میزان، درباره استعفای یحیی گل محمدی اظهار داشت: گل محمدی چند سالی است که به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب می شود اما هر بار به دلیل کوتاهی از سمت خود استعفا می دهد. گل محمدی تحت فشار است و همه او را برای بردن فشار می آورند. آنها در این سال ها نتایج خوبی گرفتند، در نیم فصل اول عملکرد بدی نداشتند و حالا در رده سوم جدول قرار دارند، هرچند بازی های سقوط لیگ برتر سخت تر است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس پدیده یا ستاره ای برای کسب نتیجه دارد؟ آیا باشگاه پولی برای خرید بازیکنی در حد و اندازه پرسپولیس برای کادرفنی دارد؟ مدیریت باید تمام خواسته های مربی را برآورده کند تا بتواند با مهره ها و وسایلی که در اختیار دارد به نتایج خوبی برسد.

*Golmohammadi به هیچ وجه مقصر نیست

این پیشکسوت فوتبال افزود: باشگاه پرسپولیس در این فصل نتوانست یک بازیکن خارجی با کیفیت را به تیم یحیی بیاورد. گل محمدی در عدم موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس در هفته های اخیر اصلاً مقصر نیست: اگر بهترین مربی دنیا را در پرسپولیس بگذارند اما بازیکن نداشته باشند، نمی توانند برنامه ها و افکار خود را عملی کنند. در این زمینه.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه به مربیان تیم توجهی نمی شود، ادامه داد: نمی دانم چرا وضعیت فعلی فوتبال ایران به این نقطه رسیده است تا زمانی که مربی مثل 30 یا 40 سال پیش در زبان فارسی نتیجه نمی گیرد. کشورهای خلیج فارس اخراج خواهند شد. وقتی تیم می‌برد همه سینه‌هایشان را می‌بندند و می‌گویند دلیل اصلی پیروزی ما بودیم، اما وقتی تیم می‌بازد، همه مربی را مقصر شکست می‌دانند.

* وقتی پرسپولیس پول ندارد دنبال مربی ایرانی می گردد

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که سرمربی پرسپولیس باید ملی باشد یا خارجی، گفت: باشگاه پرسپولیس وقتی پول ندارد دنبال مربی ایرانی می گردد و اگر پولدار شد مربی خارجی می آورد.

وی با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس از جانبازان مشاوره نمی گیرد، خاطرنشان کرد: من سال ها در کادر مربیگری و مربیگری پرسپولیس بودم اما هیچکس از ما پیشکسوتان برای مشکلات باشگاه مشاوره نمی خواهد. اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه که اصلا فوتبالیست نیستند در مورد تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم می گیرند.

* تیم ملی راه سختی برای قهرمانی در آسیا دارد

ابراهیمی با اشاره به اینکه تیم ملی راه سختی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا دارد، گفت: تیم ملی نزدیک به 50 سال است که قهرمان جام ملت های آسیا نشده است و اگر به جمع 4 تیم برتر برسد کار بزرگی انجام داده است. کار. . کار. متأسفانه در این سال ها هیچ وقت در بین تیم های قدرتمند آسیا موفق نبودیم و به جام نرسیدیم.

وی در پایان به تغییر نسل بازیکنان تیم ملی تاکید کرد: جوانی در کنار بازیکنان باتجربه بهترین راه حل است، بازیکنی که در سه دوره جام جهانی حضور داشته دیگر از نظر قدرت بدنی نمی تواند به تیم ملی کمک کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)