افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

ترجمه «سفیانی و نشانه های ظهور» منتشر شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 174620
ترجمه «سفیانی و نشانه های ظهور» منتشر شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «سفیانی و نشانه های ظهور» نوشته محمد فقیه با ترجمه سید شاهپور حسینی به تازگی توسط انتشارات جمکران منتشر شده است. مبحث اخبار و نشانه های ظهور، روایتی است که در زمان همه انبیا و در بین همه امت ها رایج بوده و قبل از ظهور همه پیامبران، نشانه هایی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «سفیانی و نشانه های ظهور» نوشته محمد فقیه با ترجمه سید شاهپور حسینی به تازگی توسط انتشارات جمکران منتشر شده است.

مبحث اخبار و نشانه های ظهور، روایتی است که در زمان همه انبیا و در بین همه امت ها رایج بوده و قبل از ظهور همه پیامبران، نشانه هایی از ظهور یا ظهور آنها در میان مردم وجود داشته است. این نشانه‌ها و اخبار در واقع ستارگان و پرتوهایی هستند که صالحان را هدایت می‌کنند و قرب فرج را به آنان نوید می‌دهند.

از مهم ترین فواید وجود این نشانه ها، جلوگیری از ورود احساس یأس به دل منتظران و صبوران و نیز جلوگیری از پیمودن راه باطل است. اما در این میان عده ای از فتنه گران و فریبکاران تصمیم گرفته اند با عمل و گفتار خود ایمان مردم را سلب کنند و نشانه ها و نشانه های دروغین و دروغینی را در جهت اهداف و خواسته های دین فاسد خود آورده اند.

نویسنده این کتاب سعی کرده است مطالب را با اسناد و مدارک معتبر، اخباری که ناگزیر اتفاق می‌افتد و نشانه‌هایی که ممکن است تغییر کند و اتفاق نیفتد، ارائه کند تا به کمک مستضعفان، فقرا و بی‌دفاعان در برابر دستان فریبکاران کمک کند. و به جعل کنندگان حق بر آنان آشکار شود و راه باز گردد تا در راه راست بمانند و بهشت ​​مبارک را از آن خود سازند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

برخی از محققان به ظاهر فقیر و درمانده، نشانه های درست و غلط را با هم اشتباه می گیرند، کورکورانه این مسیر را دنبال می کنند و معتقدند که کار خوبی انجام می دهند. در اینجا مناسب دیدیم که این افراد و امثال آنها مطالبی را که با اسناد معتبر ثابت می شود افشا کنند و اخباری را که لاجرم اتفاق می افتد و علائمی را که ممکن است تغییر کند و اتفاق نیفتد اشاره کنند; با این حال، این اخبار ممکن است سند درستی داشته باشند و یا حتی منسجم باشند.

این کتاب در 192 صفحه و قیمت 95 هزار تومان می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.