افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

افزایش 28 درصدی ظرفیت ترانسفورماتور پست سیاهکلده لنگرود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 174615
افزایش 28 درصدی ظرفیت ترانسفورماتور پست سیاهکلده لنگرود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد افتخاری بعدازظهر سه شنبه از پست ۶۳/۲۳۰ کیلووات بازدید کرد. قلعه سیاه لنگرود بیان کرد: این طرح که شامل طرح افزایش ظرفیت و توسعه است با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد تومان در حال اجراست. وی به نقش حیاتی پست 63.0230 کیلوواتی اشاره کرد. قلعه سیاه لنگرود تامین انرژی منطقه […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد افتخاری بعدازظهر سه شنبه از پست ۶۳/۲۳۰ کیلووات بازدید کرد. قلعه سیاه لنگرود بیان کرد: این طرح که شامل طرح افزایش ظرفیت و توسعه است با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد تومان در حال اجراست.

وی به نقش حیاتی پست 63.0230 کیلوواتی اشاره کرد. قلعه سیاه لنگرود تامین انرژی منطقه اضافه کرد: بخش زیادی از برق مورد نیاز شرق گیلان از این پست تامین می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه پست های شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اصلاح و نظارت بر ترانسفورماتورهای پست قلعه سیاه لنگرود تصریح کرد: کار نظارت، اصلاح و افزایش ظرفیت ترانسفورماتورها باید قبل از لحظه حداکثر مصرف انجام شود.

افتخاری برای افزایش 28 درصدی ظرفیت ترانسفورماتورهای پست قلعه سیاه لنگرود افزود: تقویت پست ترانسفورماتور قلعه سیاه لنگرود ظرفیت خود را از 250 مگاوات به 320 مگاوات افزایش می دهد.

ارزش ریالی پایینی دارد. قلعه سیاه وی لنگرود را 1000 میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: در حال حاضر برای ساخت چنین مجموعه بزرگی بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون برنامه ریزی و توسعه پروژه های شرکت برق منطقه ای گیلان از اجرای همزمان 15 طرح افزایش ظرفیت و توسعه در تولید برق استان خبر داد و افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 1.3 میلیارد تومان در یک پروژه اجرایی خواهد شد. دوره 5- دوره سال.

افتخاری با اشاره به طول عمر 3 تا 5 دهه ترانسفورماتورها گفت: ترانسفورماتورها برای دوام و پایداری بیشتر هر شش ماه یکبار پایش و اصلاح می شوند.

او از زمان توسعه پست. قلعه سیاه لنگرود با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه در 2 فاز انجام می شود که فاز اول با پیشرفت 92 درصدی در مراحل پایانی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.