افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

شکم و پهلو داری و همیشه لباس گشاد می پوشی؟/ راه حلی دارم برای خوش تیپ شدنت!

  • کد خبر : 174597
شکم و پهلو داری و همیشه لباس گشاد می پوشی؟/ راه حلی دارم برای خوش تیپ شدنت!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- چه فرم بدن ما سیبی باشد و همیشه نگران پوشاندن شکممان باشیم، چه تازه زایمان کرده باشیم و شکممان هنوز کوچک نشده باشد، چه کسی هستیم که شکم نداریم و تازه بزرگ شده ایم. ترفندهای پوشاندن شکم با لباس مناسب برای همه ما مفید است. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- چه فرم بدن ما سیبی باشد و همیشه نگران پوشاندن شکممان باشیم، چه تازه زایمان کرده باشیم و شکممان هنوز کوچک نشده باشد، چه کسی هستیم که شکم نداریم و تازه بزرگ شده ایم. ترفندهای پوشاندن شکم با لباس مناسب برای همه ما مفید است. ممکن است فکر کنید که برای پوشاندن شکم بزرگ خود باید لباس زیر گشاد بپوشید، اما اینطور نیست. شما فقط باید لباس هایی بپوشید که متناسب با اندام شما باشد و اندازه شکم شما را مشخص نکند. اگر چند لباس مناسب در کمد لباسمان داشته باشیم، اعتماد به نفسمان افزایش می یابد و از بودن در جمع احساس بهتری داریم. در این مقاله با ترفندهایی آشنا می‌شویم که چه بپوشیم و چه کار کنیم تا سایز شکم‌مان مشخص نشود و اندام‌مان بهتر به نظر برسد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید…

بلوز سایز مناسب

اکثر خانم ها فکر می کنند وقتی شکم و پهلو دارند باید بلوز و بلوزهای چند سایز بزرگتر بپوشند تا زیباتر به نظر برسند اما این کاملا اشتباه است و با این کار بالاتنه ای غول پیکر با پاهای نازک ایجاد می کنیم و به نظر می رسد بدتر از ما

3

باید بگویم که بلوز و بلوز مناسب برای افراد شکم و پهلو، بلوزهای متناسب با اندام و ساسون یا برش است که از نظر بصری کمر را کوچکتر نشان می دهد. مواظب باشید این مدل بلوز نه به ما می آید و نه 20 سانتی متر گشادتر، فقط مدل آن طوری است که قسمت زیادی از شکم و پهلوها را بپوشاند. و البته هر چه جنس این بلوز یا کاغذ سفت تر باشد بهتر به بدنه می چسبد.

2

مدل لباس مناسب روی شکم.

یک ترفند خوب برای پوشاندن شکم این است که لباسی را انتخاب کنید که دارای مدل مناسب و برش در ناحیه زیر سینه و بالای شکم باشد. وقتی شکم بزرگی داریم، معمولاً کمر باریکی نداریم و نازک ترین قسمت بدن ما زیر سینه و بالای شکم است. به همین دلیل بهترین گزینه برای بلوز، بلوز، پیراهن یا حتی مانتو، مدل هایی هستند که زیر سینه و پهلوها جمع و یا گره می خورند، بالاتنه بدون چین شکم، مدل های چپ و راست با کمر گشاد. قسمت بالای شکم و دارای طرحی است که توجه را از معده به بالای شکم و زیر سینه جلب می کند.

8dbe0c2ccbaec1e3eee91dd9ffbf37cc

شانه هایش متورم و شلوغ است.

یکی دیگر از ترفندها برای نشان دادن کمر باریک و پوشاندن شکم این است که چشم را به سمت شانه های خود بکشیم. جالب است بدانید که هر چقدر هم که شانه هایمان را گشاد و شلوغ نشان دهیم، در مقابل کمر و شکم باریک و فشرده به نظر می رسند. بنابراین هنگام انتخاب بلوز می توانید به دنبال بلوزهایی با آستین های پف کرده یا شانه های حجیم باشید. فقط باید بگویم که اگر بازوها و شانه های چاقی دارید، این ترفند برای شما مناسب نیست.

984079f6962e6a3d7e02badd183f18f4

آستین کوتاه یا سه ربع

مانند رویه لباس، آستین ها نقش مهمی در لاغر نشان دادن ما دارند. اگر لباسی با آستین های پف کوتاه یا آستین های سه ربع حجیم از مواد برهنه انتخاب می کنید، می توانید دو مستطیل پهن دیگر به کنار سینه خود اضافه کنید. در مقایسه، به جای یک شکل مرکزی پهن و دو خط آویزان در کنار، چشمان ما سه مستطیل را در کنار هم می‌بیند که دو مستطیل بیرونی کوتاه‌تر از وسط است و بالاتنه ما را باریک‌تر نشان می‌دهد.

bd0f081844fdd696bd82e9db4346c5cc

مدل صحیح لبه پایین بلوز را انتخاب کنید.

وقتی لبه پایین بلوز ما صاف باشد یک خط افقی پهن به بدن ما اضافه می کند که قد را کوتاه می کند و شکم را چاق و پهن نشان می دهد و توجه را به این سمت جلب می کند. بنابراین در خرید بلوز و بلوز باید دقت کرد که مدلی را انتخاب کنید که لبه پایینی آن برش گرد، کوتاه، بلند، مثلثی یا یک طرفه باشد.

9c8b6281e85ed8335d0904fa56b3e391

در این مقاله نکاتی را یاد گرفتیم که چگونه لباس هایی را انتخاب کنیم که شکم و پهلوهای چاق خود را بپوشانیم و توجه را منحرف کنیم. اطلاعات بیشتر در مورد آرایش و زیبایی را اینجا ببینید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.