افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

چرا با اینکه کار خاصی با گوشی انجام نمیدم حافظه خود به خود پر می شود؟ / کمی قلقلک می خواهد

  • کد خبر : 174511
چرا با اینکه کار خاصی با گوشی انجام نمیدم حافظه خود به خود پر می شود؟  / کمی قلقلک می خواهد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: تا چه حد و تا چه حد از گوشی خود استفاده می کنید؟ آیا اولین کاری که در زمان بیکاری در زمان کار انجام می دهید، به سراغ گوشی خود رفته و آن را بررسی کنید؟ بیشتر اوقات اینطور است و افراد ترجیح می دهند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: تا چه حد و تا چه حد از گوشی خود استفاده می کنید؟ آیا اولین کاری که در زمان بیکاری در زمان کار انجام می دهید، به سراغ گوشی خود رفته و آن را بررسی کنید؟ بیشتر اوقات اینطور است و افراد ترجیح می دهند وقت خود را با این دستگاه سپری کنند، اما گاهی اوقات پیش می آید که گوشی صدایی ایجاد می کند که مثلاً اگر برنامه هایمان قطع شود، از کار با آن پشیمان شویم. باید ببندیشون چیکار میکنی خب البته اولین کاری که باید انجام بدی اینه که ببینی چرا برنامه های گوشی من قطع میشه ولی در مرحله بعد اگه روی اعصابت کنترل نداری احتمالاً گوشی را به دیوار می کوبید!

بنابراین، برای ما مهم است که بهترین گوشی را داشته باشیم که بتواند استانداردها و انتظارات ما را از این دستگاه الکترونیکی برآورده کند، مثلاً یک نفر دوربین خوب می خواهد، بنابراین به دنبال بهترین تلفن از نظر دوربین می رود، کسی باتری خوب می خواهد. . ، بعد سراغ گوشی با باتری خوب می روند یا یکی می خواهد گوشی بلندگوهای خوبی داشته باشد که صدا بلند باشد، بعد دنبال بهترین گوشی از نظر بلندگو می گردند، اما یک آدم عاقل باید سراغ تلفنی برود که بلندگو داشته باشد. حافظه زیاد ذخیره سازی چون اگر گوشی شما حافظه داشته باشد در غیر این صورت بسیاری از کارهای شما قطع می شود و عملکرد خوبی نخواهید دید اما گاهی اوقات اتفاق می افتد که کار خاصی با پر شدن گوشی نداشته باشید حافظه آن را اشغال می کند اما به خودی خود اتفاق می افتد، بنابراین باید به حل آن ادامه دهید. ما این مشکل را حل کرده ایم، پس با ما همراه باشید.

پس از استفاده اطلاعات خود را حذف کنید.

یکی از ساده ترین کارهایی که می توانید برای جلوگیری از پر شدن حافظه گوشی خود انجام دهید، مدیریت دانلودها است. به عنوان مثال، فرض کنید یک ویدیو را از کروم دانلود می کنید تا در اینستاگرام آپلود کنید، اما این فایل پس از آن ذخیره می شود. وقتی گذاشتی از گالری گوشیت پاکش نکن تا قطره قطره جمع بشه و دریا بشه و این فایل های کوچیک رو دانلود کنی و در نهایت جای گوشیت پر بشه.

پس برای حل این مشکل به قسمت دانلودها رفته و آن دسته از فایل هایی که به دردتان نمی خورد را پاک کنید. همچنین باید توجه داشته باشیم که گاهی وب سایت هایی هستند که با کلیک اشتباه برنامه های کوچکی را روی گوشی شما دانلود می کنند که باید آن ها را حذف کنید.

چرا حافظه گوشی من پر است؟

اطلاعات خود را هر از چند گاهی انتقال دهید

شما می توانید با انتقال یک سری اطلاعات مانند عکس و فیلم به فلش مموری یا کامپیوتر و حذف آنها از گوشی خود احساس راحتی کنید زیرا ما همیشه عکس های زیادی در گوشی خود داریم که حتی به آنها نگاه نمی کنیم. چند سال بعد برای ما جالب خواهد بود که بگوییم با انتقال آنها فضای زیادی در تلفن های خود خواهیم داشت. برای این کار می توانید به راحتی گوشی خود را به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل کنید و سپس فایل های سنگین را از گوشی به کامپیوتر منتقل کنید و به این ترتیب می توانید استراحت کنید زیرا ذخیره می شوند و حافظه شما پر نمی شود.

چرا حافظه گوشی من پر است؟

پیام های دوره قاجاریه خود را ذخیره نکنید.

هر روز پیغام های زیادی از اپراتور سیم کارت خود دریافت می کنیم و … خب پاک نکردن و دانلود نکردن این پیام ها می تواند باعث ایجاد یک سری اختلالات در گوشی ما شود که اولین مورد این است که برنامه Messages در گوشی شما بسیار سنگین می شود. کند خواهد بود و طبیعی است که فضای داخلی گوشی شما پر شود، پس نگران پیام های مزاحم نباشید و آنها را به صورت دستی حذف کنید.

اگر زمان و حوصله حذف پیام های خود را به صورت دستی ندارید، در صورتی که گوشی شما گزینه حذف پیام های قدیمی و خرید فضای ابری برای گوشی خود را دارد، می توانید روی آن کلیک کنید. این قابلیت در اکثر گوشی ها وجود دارد.

چرا حافظه گوشی من پر است؟



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.