افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

گزارش: فلوریدا QB Jalen Kitna با وثیقه 80000 دلاری از زندان آزاد می شود

  • کد خبر : 1744
گزارش: فلوریدا QB Jalen Kitna با وثیقه 80000 دلاری از زندان آزاد می شود

مدافع گیتور روز چهارشنبه به اتهام توزیع مواد استثمار کودکان دستگیر شد. به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، یک روز پس از دستگیری او به ظن توزیع مواد استثمار کودکان در گینزویل، فلوریدا، جالن کیتنا، مدافع فلوریدا، قرار بود روز پنجشنبه با قرار وثیقه 80 هزار دلاری از زندان آزاد […]



مدافع گیتور روز چهارشنبه به اتهام توزیع مواد استثمار کودکان دستگیر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، یک روز پس از دستگیری او به ظن توزیع مواد استثمار کودکان در گینزویل، فلوریدا، جالن کیتنا، مدافع فلوریدا، قرار بود روز پنجشنبه با قرار وثیقه 80 هزار دلاری از زندان آزاد شود. آسوشیتدپرس.

کیتنا پسر 19 ساله جان کیتنا کوارتر بک سابق NFL است و در این فصل به عنوان یک کوارتربک پشتیبان برای گیتورز خدمت کرد. بر اساس شرایط آزادی، Jalen Kitna توسط قاضی دادگاه مداری Meshon T. Rawls دستور داده شد که از ملاقات بدون نظارت با افراد زیر سن قانونی یا دسترسی به اینترنت خودداری کند. کیتنا روز چهارشنبه توسط گیتورها به حالت تعلیق درآمد.

کیتنا 75 دقیقه از طریق ویدئوی مدار بسته از زندان شهرستان آلاچوا در دادگاه حاضر شد. والدین او، جان و جنیفر کیتنا، در جلسه دادگاه شهرستان شرکت کردند. آنها به رالز اطمینان دادند که پس از آزادی جالن در خانه خود در برلسون، تگزاس، نظارت خواهند کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، دو مورد از پنج اتهامی که کیتنا با آن روبه‌رو است، جنایات درجه دوم هستند که می‌تواند منجر به حبس تا 15 سال و جریمه تا 10000 دلار شود. سه اتهام باقی مانده جرایم درجه سوم است.

همچنین روز پنجشنبه، اداره پلیس Gainesville گزارش دستگیری Kitna را منتشر کرد که اطلاعات بیشتری را در مورد اتهاماتی که او با آن روبرو است ارائه کرد.

کیتنا متهم است که پنج تصویر از کودک آزاری جنسی در اختیار دارد و به اشتراک گذاشته است، از جمله یک تصویر از مرد بالغی که به دختری پیش از بلوغ تجاوز می کند. کیتنا به مقامات گفت که فکر می کند این تصاویر قانونی هستند زیرا آنها را آنلاین کشف کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، علاوه بر این، این بازیکن به پلیس گفت که او بخشی از سایر گروه‌های پیام‌رسان در «سکوی رسانه‌های اجتماعی» متفاوتی است که مطالب مشابهی را توزیع می‌کند.

پلیس می گوید Kitna ظاهراً دو مورد از این تصاویر را در ماه ژوئن در Discord به اشتراک گذاشته است. بر اساس گزارش پلیس، دیسکورد مطالب را پرچم گذاری کرد و حساب خود را لغو کرد. مرکز ملی کودکان گم شده و مورد بهره برداری متعاقباً اطلاعاتی از Discord دریافت کرد و تحقیقات پلیس Gainesville به کیتنا منتهی شد.

مربوط:

  • جالن کیتنا، مدافع فلوریدا به اتهام پورنوگرافی کودکان دستگیر شد



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.