افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

هشدار تند مقام یمنی به تحرکات مشکوک وزیر خارجه آمریکا در منطقه – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 174194
هشدار تند مقام یمنی به تحرکات مشکوک وزیر خارجه آمریکا در منطقه – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گفته خبرگزاری مهر ، به نقل از اسپوتنیک ، عبدال مالک الاجرییکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به سفر منطقه‌ای وزیر امور خارجه آمریکا به واشنگتن هشدار داد که «تنها راه‌حل برای جلوگیری از گسترش درگیری بین اسرائیل و فلسطینی‌ها در غزه و تبدیل شدن آن به جنگ منطقه‌ای «توقف […]

به گفته خبرگزاری مهر ، به نقل از اسپوتنیک ، عبدال مالک الاجرییکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به سفر منطقه‌ای وزیر امور خارجه آمریکا به واشنگتن هشدار داد که «تنها راه‌حل برای جلوگیری از گسترش درگیری بین اسرائیل و فلسطینی‌ها در غزه و تبدیل شدن آن به جنگ منطقه‌ای «توقف پیاپی اسرائیل» است. حمله به نوار غزه ظرف 4 ماه.

عبدالملک الاجرییکی از رهبران سیاسی جنبش انصاله ، در پاسخ به سفر آنتونی ، صدای جیر جیر در کانال X ارسال کرد. چشمک زدنوزیر امور خارجه آمریکا خطاب به منطقه گفت: وزیر خارجه آمریکا برای متقاعد کردن کشورهای منطقه به عدم گسترش جنگ نیازی به سفر به منطقه ندارد. چون نه ما و نه هیچ کشور دیگری این موضوع را نمی خواهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای دستیابی به این امر (به معنای عدم گسترش جنگ منطقه ای) باید تهاجم به نوار غزه متوقف شود، زیرا جنگ در غزه باعث شعله درگیری خواهد شد.

الاجری وی همچنین تاکید کرد: اگر هدف از این سفر آمادگی برای هرگونه اقدام علیه یمن باشد، به این ترتیب بنزین روی آتش ریخته شده و آنها (آمریکایی ها) اولین کسانی هستند که می سوزند.

در پی تشدید حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ارتش یمن حمایت کامل خود را از مردم فلسطین اعلام کرد و طی چندین عملیات، بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی هدف پهپادها و حملات هوایی قرار گرفت. موشک‌ها و به کشتی‌های رژیم صهیونیستی و همچنین کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی حمله کرده است. فلسطین اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب المندب را ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.