افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

خون مردم غزه سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع می کند

  • کد خبر : 174131
خون مردم غزه سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع می کند

سرلشکر موسوی: فرمانده کل ارتش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکید کرد: هیچ چیز جبران شکست شرم آور این رژیم در غزه را نمی کند و این خون های پاک باعث تسریع سقوط رژیم آپارتاید صهیونیستی می شود. ” به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی از بخش‌های مختلف منطقه […]


سرلشکر موسوی:



فرمانده کل ارتش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکید کرد: هیچ چیز جبران شکست شرم آور این رژیم در غزه را نمی کند و این خون های پاک باعث تسریع سقوط رژیم آپارتاید صهیونیستی می شود. ”



به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی از بخش‌های مختلف منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، پایگاه شهید عبدالکریمی و منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش بازدید و توان عملیاتی و رزمی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش در این بازدیدها ضمن تشکر از همه کارکنان ارتش و درک و خانواده های صبور آنان، نتیجه تلاش ها را در جهت ارتقای نیروها و آمادگی رزمی برشمرد و تاکید کرد: لازم است هر روز بر نیروهای خود برای دفاع از خاک افزوده شود. کشور.

موسوی با ابراز تاسف از شهادت چند تن از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان گفت: این رفتار افراد بزدلی است که توانایی جنگ میدانی را ندارند و شروع به کشتار افراد غیر مسلح می کنند.

فرمانده کل ارتش همچنین خاطرنشان کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی با حمایت آمریکا و سایر کشورهای غربی در حال انتقام شکست سخت و تاریخی خود از حماس، کودکان، زنان و غیرنظامیان بی دفاع است. البته هیچ چیز نمی تواند بر شکست تحقیرآمیز آنها غلبه کند: جبران نمی کند و این خون های پاک باعث تسریع سقوط رژیم آپارتاید صهیونیستی می شود.

موسوی همچنین به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: انتخابات مرحله بسیار مهم و تعیین کننده ای برای حضور مردم است و این وظیفه ملی همه ما است که برای پیشرفت و سربلندی در انتخابات مشارکت گسترده و حداکثری داشته باشیم. . کشور و حل مشکلات.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.