افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

انتقادات به تیم آربیتروم در پی قوانین جامعه حاکمیتی

  • کد خبر : 17412
انتقادات به تیم آربیتروم در پی قوانین جامعه حاکمیتی

آربیتروم اولین پروپوزال حاکمیتی خود را به رای گذاشت. موضوع این پروژه اختصاص ۷۵۰ میلیون دیگر توکن ARB به ارزش تقریبی ۱ میلیارد دلار به خزانه این پروژه برای هزینه‌های جاری بود. پیش از مشخص شدن نتیجه، تیم پروژه ۵۰ میلیون توکن را برای تامین هزینه‌ها به فروش می‌رساند و با مشخص شدن مخالفت کاربران […]

آربیتروم اولین پروپوزال حاکمیتی خود را به رای گذاشت. موضوع این پروژه اختصاص ۷۵۰ میلیون دیگر توکن ARB به ارزش تقریبی ۱ میلیارد دلار به خزانه این پروژه برای هزینه‌های جاری بود. پیش از مشخص شدن نتیجه، تیم پروژه ۵۰ میلیون توکن را برای تامین هزینه‌ها به فروش می‌رساند و با مشخص شدن مخالفت کاربران با این پروپوزال، آربیتروم اعلام کرد که این پروپوزال را به چند پروپوزال کوچک تبدیل می‌کند و مجدداً می‌خواهد بگذارد.

به گزارش کوین دسک، الی دیفای (Eli Defi) دیروز پس از مشخص شدن مخالفت اعضای جامعه آربیتروم با EIP-1 ​​در دیسکورد این پروژه نوشت:

این پروپوزال خیلی کلی بود و تردیدهایی را به وجود آورده بود. ما از پیشنهاد جامعه استفاده می‌کنیم و این پروپوزال را به چند پروپوزال کوچکتر تقسیم می‌کنیم و می‌کنیم.

گویا آربیتروم پیش از مشخص شدن نتایج این رایگیری حدود 50 میلیون ARB را با فرض فرض، برای تامین هزینه‌های جاری به فروش می‌رساند و این بی‌اهمیتی به نظر اعضای کامیونیتی انتقادهای زیادی را در زمینه پروژه‌های تیم آربیتروم معطوف کرده است.

جالب است بدانید که در توکنومیک این پروژه حدود 44 درصد از کل ARB در اختیار خزانه و حدود 43 درصد نیز در اختیار شرکت آفچین لبز و تیم پروژه قرار می گیرد که این موضوع را نشان می دهد که تعداد زیادی از توکن ها در اختیار اعضای پروژه و آربیتروم هستند. حداقل از تبدیل مالی به پروژه‌ای که در نظر گرفته شده است.

در پی بروز این حواشی قیمت ARB با بیش از ۱۰ درصد کاهش به حدود ۱.۱۸ دلار رسیده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-04-03 09:47:24

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.