افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

ترامپ: رئیس پنتاگون به دلیل استعفا باید فورا برکنار شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 174100
ترامپ: رئیس پنتاگون به دلیل استعفا باید فورا برکنار شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک پست، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از دولت “بایدن” خواست لوید آستین وزیر دفاع کشورش را برکنار کند. رئیس جمهور سابق آمریکا در این زمینه توضیح داد که وزیر دفاع آمریکا به کاخ سفید اطلاع نداده است که در بیمارستان بستری شده است. زیرا جنگ در […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک پست، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از دولت “بایدن” خواست لوید آستین وزیر دفاع کشورش را برکنار کند.

رئیس جمهور سابق آمریکا در این زمینه توضیح داد که وزیر دفاع آمریکا به کاخ سفید اطلاع نداده است که در بیمارستان بستری شده است. زیرا جنگ در غزه و اوکراین ادامه دارد.

دونالد ترامپ افزود: آستین باید فوراً به دلیل رفتار غیرحرفه ای و ترک وظیفه اخراج شود.

او در شبکه اجتماعی خود (Social Truth) در این باره نوشت: او (لوید آستین، رئیس پنتاگون) به مدت یک هفته ناپدید شد و هیچ کس، از جمله رئیس او – جو بایدن – هیچ ایده ای نداشت که او کجاست یا می تواند باشد. .

ترامپ افزود: او عملکرد ضعیفی داشت و باید به دلایل بسیاری، به ویژه تسلیم فاجعه بار در افغانستان، شاید شرم آورترین لحظه در تاریخ کشور ما، همراه با ژنرال مارک میلی کنار می رفت.

این در حالی است که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) پیش از این اعلام کرده بود که لوید آستین وزیر دفاع دوشنبه گذشته به دلیل عوارض ناشی از “روش های معمول پزشکی” در بیمارستان بستری شده و اکنون در حال بهبودی است و انتظار می رود من می توانم این شنبه به سر کار بازگردم.

پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای گفت که بعدازظهر روز اول ژانویه، لوید آستین، وزیر دفاع به دلیل عوارض یک روش پزشکی معمولی که اخیراً انجام داده بود، به مرکز پزشکی ارتش والتر رید منتقل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.