افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

درویش: برانکو باید از خانواده رضایت بگیرد/تا چهارشنبه صبر می کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 174064
درویش: برانکو باید از خانواده رضایت بگیرد/تا چهارشنبه صبر می کنیم – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو باید خانواده اش را قانع کند و بعد به پرسپولیس بیاید. رضا درویش دوشنبه شب در گفت و گوی تلویزیونی درباره وضعیت یحیی گل محمدی گفت: گل محمدی بعد از بازی با مس درخواست کرد که با مس ادامه ندهد و فکر می کردیم از نظر امکانات و باشگاه مشکل […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو باید خانواده اش را قانع کند و بعد به پرسپولیس بیاید.

رضا درویش دوشنبه شب در گفت و گوی تلویزیونی درباره وضعیت یحیی گل محمدی گفت: گل محمدی بعد از بازی با مس درخواست کرد که با مس ادامه ندهد و فکر می کردیم از نظر امکانات و باشگاه مشکل دارد و گفت: که هیچ مشکلی با باشگاه نداشتم. گل محمدی گفت که تمایلی به ادامه فوتبال ندارد. به او گفتم عجله نکن و حتی سرمربی معرفی کن و مدیر فنی شو اما او این پیشنهاد را رد کرد.

وی افزود: گل محمدی خاطره ای از پرسپولیس است و سال ها برای این تیم بازی کرد و قهرمانی های زیادی را کسب کرد. او گفت نیاز به استراحت دارد و به همین دلیل دیروز با مدیر برنامه هایش توافق نامه ای نوشتیم و امشب آن را امضا کردیم و او رسما از پرسپولیس جدا شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حقوقی که حق طبیعی او بود محاسبه شد و همکاری کرد و می دانست باشگاه دچار مشکل است و در چند قسط به او پرداخت می کنند. از گل محمدی خواستم تا زمانی که باشگاه تصمیم گرفت سرمربی تیم شود جلسه معارفه را با او انجام دهد و او با آغوش باز پذیرفت. گزینه های زیادی معرفی و بررسی شد و مهمترین گزینه برانکو بود و یکی از اعضای هیئت مدیره حضوری با برانکو صحبت کرد. برانکو گفت که با فدراسیون فوتبال عمان هماهنگ کرده ام و با پرسپولیس صحبت می کنم. گفتگوی خوبی با او داشتیم.

درویش ادامه داد: برانکو گفت نگران مشکلات اقتصادی نیست و پرسپولیس را دوست دارم. اما مشکل اینجاست که قبل از آمدن به عمان، آخرین جایی است که خارج از اروپا خواهم بود و تمام تلاشم را می کنم تا خانواده ام را راضی کنم تا دو سال دیگر در پرسپولیس، یعنی آخرین تیم باشم. گفت برایش عدد مهم نیست و فقط رضایت خانواده مهم است. قرارداد برونکو با تیم ملی عمان تا پایان جام ملت ها اعتبار دارد. امیدوارم اگر هیچ شیطنتی صورت نگیرد بتوانم خانواده را قانع کنم و اگر نشد در حال بررسی گزینه های دیگر هستیم. ما قبلاً مالیات شما را پرداخت کرده ایم و باید جریمه دیرکرد پرداخت می کردیم و طبق نامه وزیر اقتصاد و رئیس امور مالیاتی کشور از آن معاف می شویم. برانکو چهارشنبه جواب ما را می دهد و در صورت امکان منتظر می مانیم تا در خدمت شما باشد.

درویش خاطرنشان کرد: از روزی که ما وارد شدیم، به مقصدهای مشخصی نگاه می کردند و می پرسیدند فلانی هفته آینده می رود یا می رود؟ به بعضی ها می گویم باید برویم، دردی را دوا نمی کند. بیا، هنوز کار هست اگر خدا دوست نداشت این سه قهرمان آماده نمی شدند. وظیفه ما این است که کار کنیم و هواداران را خوشحال کنیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مردم را خوشحال کنیم. برخی به دنبال گلزنی هستند و تا آرامش به باشگاه برنگردد، برنمی گردند.

وی ادامه داد: دو یا سه گزینه وجود دارد که هیات مدیره امروز و دیروز در جلسه فردا و پس فردا مطرح کرد که اگر برونکو به نتیجه نرسد با آنها مذاکره خواهیم کرد. سعی می کنیم بهترین ها را انتخاب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: از من پرسیدند و گفتند شما جعل کردید که من جعل کردم. مهم این است که از امروز دعا کنیم تا تیم ملی بتواند آنچه را که چندین دهه در فینال جام ملت ها از دست داده بود، بازیابی کند و دل همه را شاد کند.

وی در خصوص جذب بازیکنان پرسپولیس گفت: میلاد سرلک جذب می شود و از او می خواهیم مانند سایر بازیکنان تا پایان لیگ بازی کند و سپس به خدمت سربازی برود. هیچ بازیکنی تا امروز با ما کنسل نکرده است. محمد عمری تا پایان فصل در کنار ما خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)