افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

محمدی: فکر نمی کنم مشکل یحیی خستگی باشد/ قطعا شرایط همکاری وجود نداشت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 173942
محمدی: فکر نمی کنم مشکل یحیی خستگی باشد/ قطعا شرایط همکاری وجود نداشت – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس می گوید به عنوان یک هوادار امیدوارم آرامش به این تیم برگردد. محمد محمدی در سال اول مدیرعاملی رضا درویش در پرسپولیس معاون ورزشی این باشگاه بود و برای بهبود وضعیت این باشگاه تلاش می کرد اما بازنشسته شد و اکنون مدیریت ورزش انقلاب را بر عهده دارد. مجتمع. صحبت […]

معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس می گوید به عنوان یک هوادار امیدوارم آرامش به این تیم برگردد.

محمد محمدی در سال اول مدیرعاملی رضا درویش در پرسپولیس معاون ورزشی این باشگاه بود و برای بهبود وضعیت این باشگاه تلاش می کرد اما بازنشسته شد و اکنون مدیریت ورزش انقلاب را بر عهده دارد. مجتمع.

صحبت های محمدی درباره استعفای یحیی گل محمدی، مطرح شدن نام برانکو برای جایگزینی او و شایعات جدایی رضا درویش را می خوانید:

*آقای گل محمدی با استعفای ناگهانی خود شرایط عجیبی را در پرسپولیس به وجود آورد. فکر می کنید دلیل استعفای شما چه بود؟
دلیلش را نمی دانم. هر اتفاقی می افتد دلیلی دارد و شرایط برای ادامه همکاری آنها فراهم نبود. من در واقع جزئیات را نمی دانم و نمی توانم نظر بدهم. اما مطمئناً با در نظر گرفتن همه چیز به این نتیجه رسیده است که باید استعفا دهد.

* به نظر شما مشکلات فنی و خستگی باعث این استعفا شد یا مشکلاتی که از اول فصل در پرسپولیس وجود داشت و بعد اتفاقاتی که در خصوص سقف بودجه و آرای کمیته انضباطی و تجدیدنظر افتاد؟
فکر نمی کنم به خاطر خستگی و فشار کاری باشد. من از آقای یحیی اطلاع دارم که او آدمی نیست که کارش را نیمه کاره رها کند. طبیعتاً وقتی فصل را با انرژی و در نیم فصل شروع می کنید، تیم شما نزدیک به بالای جدول است و دو امتیاز با صدر فاصله دارد، هیچ مربی ای بازنشسته نمی شود و حتماً یکسری مشکلات دیگر وجود داشته است. گرفتار.

* یعنی مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و سابقه سقف قرارداد و… باعث این تصمیم شما شد؟
طبیعتاً همه این دلایل می تواند باعث این اتفاق شود. وقتی مربی نتواند افراد لازم و مورد نظر را جذب کند ادامه همکاری برایش سخت و دشوار می شود. فکر می کنم با توجه به نیازی که پرسپولیس از اول فصل به جذب یک مهاجم خوب و تقویت خود در فاز هجومی داشت و این اتفاق نیفتاد، این موضوع تاثیرگذار بود.

*البته باشگاه یک مهاجم خارجی جذب کرد اما ظاهرا با هماهنگی آقای گل محمدی نبوده است.
بله تا جایی که من شنیدم بحث همین بود. اما امسال با توجه به شرایط مالی پیش آمده در لیگ برتر و افزایش دستمزدها در کل لیگ، تیم داری کار آسانی نیست و اسپانسرها مثل گذشته از همکاری استقبال نمی کنند. همه اینها به این معناست که درآمد لازم وجود ندارد و وقتی پول لازم در دسترس نباشد، نمی توان شرایط کادر فنی را به خوبی پیش برد.

گفته می شود آقای گلموهمدی پنج بار در دوره تصدی آقای درویش استعفا داده است. آیا در مورد استعفای خود چیزی را به خاطر دارید؟
من هیچ حضور ذهن ندارم و هیچ چیز جدی در مورد آن اتفاق نیفتاده است. در یک فصل کار هر چه در توان داشتیم و در حد توانمان انجام دادیم تا مشکلات را حل کنیم و مربی را کمتر نگران کنیم.

*اکنون بحث بر سر گزینه های جانشینی آقای گل محمدی در جریان است و مهم ترین گزینه برونکو است که نامش مطرح شده است. فکر می کنی برانکو به پرسپولیس برگردد؟
فکر می کنم هنوز برای این صحبت ها زود است. احساس می کنم شرایط سرمربی فعلی تیم مشخص نشده است و ابتدا باید شرایط مهیا شود و سپس درباره گزینه ها صحبت کند. برانکو مربی توانمندی است و افتخارات بزرگی با پرسپولیس کسب کرده است، اما باید بودجه باشگاه را در نظر بگیرید و اگر قرار است بودجه بسازند به آقای یحیی بچسبند.

*ظاهرا بحث برکناری یا فسخ متقابل آنها هم به موضوع تبدیل شده است.
عرض من هم همینه یعنی قبل از اینکه بخواهیم اتفاق دیگری بیفتد، باید تصمیم بگیریم که آقای گل محمدی بماند یا برود و هر اتفاقی برای او بیفتد، بخواهد یا نکند، بعد از آن مشخص می شود. البته با توجه به خاطرات خوبی که هواداران پرسپولیس با برانکو دارند، آرزوی آنها آمدن آقای برانکو است اما آمدن برانکو زیرساخت های زیادی می خواهد.

*آقای درویش هم گفتند با توجه به محدودیت بودجه باشگاه سرمربی را انتخاب می کنند.
فکر می کنم حتی اگر 5 سال پیش با دستیاران آقای برانکو می خواستند پول بدهند، بیش از 1 میلیون یورو می شد. طبق دیده ها و شنیده های من مشکلات مالی که قبلا در باشگاه وجود داشت همچنان وجود دارد و اگر قرار است هزینه ای انجام شود خارج از بحث سقف است و این مسائل نیاز به بودجه دارد و اگر بودجه نباشد. ، کار دشوار خواهد بود.

* گفته می شود 30 دی ماه دوره آقای درویش به پایان می رسد و در صورت عدم تمدید این ماموریت، وی از باشگاه پرسپولیس جدا می شود و یحیی گل محمدی نیز می ماند.

من واقعاً در جریان امور آنها نیستم و درگیر کار گروه انقلاب هستم و اصلاً فرصت دست زدن به موبایلم را نداشتم. من فقط از دوستان، هواداران و فوتبالدوستان چیزهایی می شنوم و معتقدم هر اتفاقی ممکن است بیفتد. با این حال من به عنوان یک هوادار پرسپولیس که مدتی در این تیم بازی کردم و مدتی هم در باشگاه کار مدیریتی انجام دادم، دوست دارم شرایط پرسپولیس آرام شود و در این باشگاه و تیم آرام شود زیرا این تیم در حال حاضر کاندیداست. به قهرمانی، بازیکنان خوب. بله، کادر مربیگری یکدست دارند و اگر همه دور هم جمع شوند و کمک کنند، تیم به آرامش برمی گردد و امسال در هر دو جام مدعی خواهند بود.

* اما مشکل اینجاست که وضعیت یحیی گل محمدی مشخص نشده و با این شرایط زمان از دست رفته و تیم باید با خریدهای زمستانی خود را تقویت کند.
100% موافقم اما در باشگاه نیستم و نمی توانم نظر بدهم. من یک بار آنجا بودم و می دانستیم که اسپانسر کی قرار است پول بدهد یا نه. آن موقع کامنت گذاشتن برایم راحت تر بود اما الان در جریان نیستم و فقط به عنوان یک طرفدار اخبار را دنبال می کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.