افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

شهید سلیمانی به تبیین نیت بد رژیم سلطه و صهیونیسم جهانی پرداخت

  • کد خبر : 173921
شهید سلیمانی به تبیین نیت بد رژیم سلطه و صهیونیسم جهانی پرداخت

به گزارش گروه سیاسی زندگی; همایش بین المللی حاج قاسم به صورت مجازی از نگاه بزرگان ادیان و مذاهب با حضور شخصیت های سیاسی و بین المللی برگزار شد. علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در وبینار حاج قاسم از دیدگاه بزرگان دینی که به صورت مجازی با حضور شخصیت های برجسته سیاسی […]

به گزارش گروه سیاسی زندگی; همایش بین المللی حاج قاسم به صورت مجازی از نگاه بزرگان ادیان و مذاهب با حضور شخصیت های سیاسی و بین المللی برگزار شد.

علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در وبینار حاج قاسم از دیدگاه بزرگان دینی که به صورت مجازی با حضور شخصیت های برجسته سیاسی و بین المللی برگزار شد، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی نماینده چهره واقعی استکبار. و استعمار، اهداف و مقاصد واقعی. ایشان رژیم منحوس سلطه و صهیونیسم جهانی را برای مردم منطقه و بین المللی تبیین و تفسیر کردند.

متن پیام دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی به شرح زیر است:

با سلام خدمت همه میهمانان عزیز، ابتدا این اقدام ظالمانه و تروریستی در کرمان و شهادت جمعی از هموطنان عزیز را تسلیت عرض نموده و پیروزی های مردم فلسطین و غزه را به مردم مبارز فلسطین و غزه تبریک می گویم. جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی که به کشتار کودکان می پردازد.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی برای افزایش آگاهی از نزول و مظلوم جهان و دشمنان انقلاب در درک موقعیت ایدئولوژیک مردم بزرگ ایران به رهبری امام خمینی ( RA). و پیام جدید این سخنرانی ، در طول 45 سال گذشته ، هزاران برنامه و برنامه برای مواجهه با این یک جریان طراحی و اجرا شده و یک جریان درخشان و الهی ، و مهمترین و اولین اقدام آن تحمیل جنگ نظامی کامل با استفاده از تمام نیروهای خود بود برخلاف اراده آهنین مردم انقلابی ایران. دفاع مقدسی که تبدیل به کارخانه مردی برای تداوم انقلاب اسلامی در تاریخ شد. مکتب اسلام خالص و امامان انقلاب اسلامی در دفاع مقدس دانش آموزان بزرگی را در مسیر انقلاب و بیداری اسلامی ارائه می دهد و مطمئناً شهید سلیمانی یک دانش آموز برجسته و برجسته این مدرسه و صاحب یک مدرسه جدید محسوب می شود. بنا به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان مدرسه شهید سلیمانی.

شهید سلیمانی 40 سال از پایین ترین تا عالی ترین مراحل جهاد را سپری کرد و نتیجه این جهاد بی وقفه، تقویت هسته های اولیه مقاومت و تبدیل آن به جبهه ای قدرتمند در نظام بین الملل است.

با درک واقعیت ها و شرایط ملل مظلوم و مظلوم در جهان ، شهید سلیمانی دوباره سازماندهی و همه ابعاد و حساسیت های هر منطقه را مطابق با گفتمان انقلاب اسلامی و با حفظ و پایبندی به ارزش های بالا به دست آورد. همانطور که عدالت ، آزادی ، معنویت ، اخلاق ، وحدت ، مقاومت ، ضد تیری و ضد قیامت سعی در به حداقل رساندن تفاوت ها و احساسات طبقه ، قومی ، مذهبی و قبیله ای و آوردن پیام واقعی انقلاب اسلامی به گوش مردم داشت. مظلومان و جویندگان واقعی حقیقت، آزادی و عدالت.

شهید سلیمانی با ترسیم چهره واقعی استکبار و استعمار اهداف واقعی و نیات شوم رژیم سلطه و صهیونیسم جهانی را برای مردم منطقه و جهان تبیین و تفسیر کرد و تکامل یافت اما با حضور خود در عرصه های مختلف عرصه ها ، توده های مردم را نسبت به این توطئه ها و توطئه ها آگاه، هوشیار و بیدار کرد.

از سوی دیگر، جنگ 33 روزه حزب الله و رژیم صهیونیستی را باید نقطه آغاز فصل جدیدی از مقاومت و آگاهی ملت های منطقه دانست.

شهید سلئیمانی با صداقت و اقدامات صالح خود در این میدان نبرد ، فصل جدید و درخشان را برای مقاومت در برابر این میدان نبرد افتتاح کرد ، هنگامی که حزب الله لبنان بیش از یک ماه در برابر ارتش مسلح به دندان مقاومت کرد و مقاومت کرد و افراد به دام افتاده را شکست داد و ظلم کرد اعتقاد بر این است که می توان این رژیم دروغین یا هرگونه اراده ناخوشایند و متکبر را با پشتکار و مقاومت به زانو درآورد ، گروه های مقاومت فلسطین ، که شاهد 50 سال تحقیر و دروغ این رژیم دروغین بودند ، پس از الگوی موفق شکست شکست. رژیم برای چندین دهه آنها جنگ پرخاشگری یک جانبه را آغاز کردند و گام به گام قدرت ایمان و عمل خود را بهبود بخشید تا جایی که می توان گفت که آموزه دفاعی مقاومت به یک دکترین هوشمند پیشگیری در برابر پرخاشگری و اشغال تبدیل شده است ، و این قطعاً همان است نتیجه سالها مبارزه و فداکاری و به لطف ایثار هزاران سرباز مقاومت ، سولیمانی در اوج این فداکاری ها به شهادت رسید.

ایجاد هسته‌ها، تقویت، وحدت و انسجام گروه‌های مقاومت، ارتقای سطح مقاومت از یک گروه محلی به قطب منطقه‌ای، شکست راهبردهای استکبار و رژیم صهیونیستی مانند گروه‌های تکفیری و داعش این شهید بزرگوار ، مردم کشورهای مسلمان در قلب و اعتقادات خود هستند. شما باید این حقیقت را باور کنید همانطور که در سقوط دیکتاتورها در منطقه خاورمیانه شاهد بودیم که با وحدت کلمه و توکل به وعده های الهی می توان هر قدرت مادی شیطانی را از بین برد و به اذن خداوند حقیقت خواهد شد. بر باطل چیره شود

نقش دینی حاج قاسم در مبارزه با تروریسم سازمان یافته تکفیری ها و صهیونیست ها در منطقه، تبیین نقش، بینش و سیره دینی شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم، جنبش های سازمان یافته تکفیری و صهیونیسم در منطقه است. بر کسی پوشیده نیست و نگاه حاج قاسم به این دلیل است که او از نظر فکری و عقیدتی منسجم، نظام جامع و روشن در مبارزه با استعمار، ترکیبی از دیدگاه فکری، عقیدتی و انسانی دارد. و تجربه رزمی و میدانی در طول زندگی تا لحظه شهادت و پس از شهادت او را به فرماندهی با بینش و ایمان انسانی تبدیل کرد. به اعتبار مرد، او با استراتژی جنگ نیابتی و قدرت هوشمند، صحنه را در تمامی رویدادها و تحولات منطقه به ویژه حوادث غرب آسیا و حوادث سال های اخیر فرماندهی و کارگردانی کرد.

بینش دینی و بین مذهبی شهید سلیمانی مبتنی بر ایمان وی به آموزه های قرآنی مبتنی بر تکریم بشریت و رفتار و کردار وی در قبال اقلیت ها و دفاع از آنها به ویژه شکستن محاصره آمرلی و حقوق اقلیت های کرد اعم از ایزدی، ترکمن و مسیحی بدون توجه به آن بود. قومیت، نژاد و مذهب سابقه دارد، بنابراین مجاهدت شهید سلیمانی در دفاع از موجودیت انسان ها و اقلیت ها بدون دیدگاه دینی و مذهبی باعث نجات بی شماری از مردم بی گناه شد.

شهید سلیمانی بدون توجه به دیدگاه مبتنی بر تفاوت های قومی، نژادی، مذهبی و جغرافیایی و بر اساس باور قرآنی تکریم انسان ها و تکالیف دینی، به ندای ظالمانه و مظلومانه مستکبرین لبیک گفت و با این رویکرد در سرزمین عمل کرد. . در مبارزه با داعش و جریان های تکفیری که به نمایندگی از آمریکا و صهیونیسم بین المللی بود، مقتدرانه وارد میدان شدند و تمام نقشه ها و راهبردهای دشمن را به شکست تبدیل کردند و با استکبار فارغ از هر جناحی و مذهبی مبارزه کردند. قومی و ملی.

وی علاوه بر ایرانی بودن، شخصیتی برجسته غیرایرانی است که نقش اساسی و راهبردی در آزادسازی سرزمین های اسلامی از دست تکفیری ها و صهیونیسم ایفا کرد و به همین دلیل در میان مکاتب اسلامی شیعه محبوب و گسترده بود. ، دوازده آهنربا. ، زیدیه و اهل سنت. او مدافع اقلیت های مختلف منطقه ، از مسیحیان سوریه گرفته تا مسیحیان کلدانی عراق بود و در عین حال در حمایت و دفاع از مردمان که در غرب زندگی می کردند ، نقش غیر قابل تعویض ایفا می کردند ، زیرا تلاش های او یک مانع جدی و آشکار بود به نفوذ تکفیری ها و تروریست ها در غرب به ویژه در اروپا.

در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران این دیدار، آرزو می کنم همیشه و پیوسته راه طولانی و درخشان این شهید مجاهد در مبارزه با استکبار و استعمار را طی کنیم و از جبهه مقاومت، مردم عزیز غزه و همه آرزومندم. موفقیت و پیروزی روزافزون مسلمانان جهان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.