افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

خاطره مونا فرجاد از رانندگی پدرش

  • کد خبر : 17392
خاطره مونا فرجاد از رانندگی پدرش

مونا فرجاد، بازیگر مطرح ایرانی و خواهر مارال فرجاد در اینستاگرامش دلنوشته‌ای جالب به اشتراک بگذارید. به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از برترین ها: مونا فرجاد، بازیگر مطرح ایرانی و خواهر مارال فرجاد در اینستاگرامش تصویری از خودتان به اشتراک بگذارید. و در کپشن این عکس نوشت: ساعت از نیمه گذشته.با اینکه اتوبان خلوت […]

مونا فرجاد، بازیگر مطرح ایرانی و خواهر مارال فرجاد در اینستاگرامش دلنوشته‌ای جالب به اشتراک بگذارید.

به گزارش اسمارتک نیوز به نقل از برترین ها: مونا فرجاد، بازیگر مطرح ایرانی و خواهر مارال فرجاد در اینستاگرامش تصویری از خودتان به اشتراک بگذارید.

و در کپشن این عکس نوشت:

ساعت از نیمه گذشته.با اینکه اتوبان خلوت است رانندگی آرام می‌کنم.همیشه عاشق رانندگی بودم و دوست داشتم دست چپ را به شیشه‌ی پایین کشیده‌شده‌ای ماشین تکیه دهم و با یک دست رانندگی کنم و شبیه راننده تاکسی‌های مسلط به نظر بیایم،کمی هم. ادای بابا جلیل را در می‌آورم. مدتی‌ست از ترس کیف قاپ و موبایل دزد به اندازه‌ای یک بند انگشت شیشه را پایین می‌کشم تا مثلا امنیتم حفظ شود.

موتور_ی بوق میزند و با سرعت در کنارم می‌شود.نگاهم به لبخند بزرگ مرد تابلوی تبلیغاتی می‌افتد،لبخندش آنقدر بزرگ است که گویا صدای خنده‌اش را هم می‌شنود.صدای خنده در ذهنم می‌پیچد.روی این صندلی کنار راننده چه همراهانی از من نشسته اند. که صدای خنده‌ای آنها فضای ماشین را پر کرده است.به خود نهیب می‌زنم که جز خاطره‌ای شاد چیز دیگری را به یاد نیاور. و به سختی موفق می‌شوم خاطرات تلخ را در صندوقچه‌ای تجربیاتم نگاه دارم.صدای خنده‌ها و خنده‌های پشت سر هم از ذهنم می‌گذرد و ناخودآگاه لبخند بر لبانم می‌نشیند.

همیشه شنیده‌ام (هدف مهم نیست لذت بردن از مسیرِ رسیدن به هدف مهم است) و با خود می‌گفتم چه خزعبلاتی!معلوم است که هدف مهمی است. باید جستجو کرد به اهداف پشت سر هم رسید و موفقیت بعدی را کسب کرد! اما اکنون در این نیمه شبِ تاریک و در این سکوت، تنها همان خنده‌های در مسیر، جانم را تازه می کند.همان دقایقِ لذت بخش همراهی در جاده و کشف زیبایی‌های جاده. آهنگهای شنیدنی در مسیر. همان آرامش در کنار هم بودن.

پس خزعبل نبوده. لذت بردن از مسیر است که طعم رسیدن به هدف را شیرین‌تر می‌کند و گذر عمر را پر لذت. به خود می‌آیم.خروجی خانه را رد کرده‌ام. هر کس در اتوبان میدانم خلاف قانون است، دیگر میداند زیاد دارد و نباید را خوب می‌دانم.

اما دنده عقب می‌گیرم تا مسیر را جبران کنم. گاهی اوقات در زندگی دنده عقب گرفت با اینکه زمان و عمر می رود دیگر جبران‌پذیر نیست، اما شاید بتوان در مسیر تازه و درست را ادامه داد و از طی کردن آن برای رسیدن به مقصود لذت برد. همانگونه که یادآوری خاطراتِ مسیرها و جاده‌ها لذت‌بخش است و روح را جلا می‌بخشد.عکس در تابستان گذشته گرفته شده است.گویا می‌گویم همین چند صد سال پیش.

بیوگرافی مونا فرجاد

فرجاد ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران هستند. فرجاد فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد نظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سال با بازی در مجموعه بهاران (محصول ۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع کرد و سپس در فیلم و سریال نقش کودک را ایفا کرد.

نوشته خاطره مونا فرجاد از رانندگی پدرش اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.