افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

اسدی: چرا پنالتی‌های را نمی‌گیرند کسی انتقاد نمی‌کند؟/ هنوز برای قهرمانی داریم، داریم، داریم، داریم، شانس شانس شانس شانس داریم.

  • کد خبر : 17391

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: وقتی داوران پنالتی‌ها را نمی‌گیرند و پنالتی‌ها را علیه اعلام می‌کردند چرا انتقادی وجود نداشت؟ ابراهیم اسدی گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم پرسپولیس در هفته بیست و چهارم برتر مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پرسپولیس برابر با بازی منطقی واصولی را پیاده و ارائه کرد تا با گرفتن ۳ امتیاز […]

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: وقتی داوران پنالتی‌ها را نمی‌گیرند و پنالتی‌ها را علیه اعلام می‌کردند چرا انتقادی وجود نداشت؟

ابراهیم اسدی گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم پرسپولیس در هفته بیست و چهارم برتر مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پرسپولیس برابر با بازی منطقی واصولی را پیاده و ارائه کرد تا با گرفتن ۳ امتیاز از کورس قهرمانی قهرمانی عقب. نسبت به فرصت‌هایی که برای دو تیم به وجود آمد بهتر بازی کرد. با این که پورعلی‌گنجی کامیابی‌نیا و پریرا در این دیدار نداشتند، اما محمد عمری در بازیکنانی مانند مهدی ترابی، سعید و سروش رفیعی بهترین‌ها بودند. این افراد خوبی را در طول بازی تشکیل دادند که موفق به خلق موقعیت‌های زیادی شدند، اما به فرصت‌های گلزنی گلزنی از دست رفتند.

وی در موردی که برای پرسپولیس انجام شد، عنوان: وقتی که داوران مسلم را نمی‌گیرند و را بر پرسپولیس اعلام می‌کنند، انتقادی وجود نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

*سپاهان و استقلال احتمال لغزش دارند

کارشناس پاسخ به این سوال که پرسپولیس چقدر شانس دارد، کرد: بازیکنان و کادر فنی فقط برای کسب ۳ امتیاز بازی‌های پیش‌رو فکر کنند و بهترین عملکرد را در مقابل حریفان‌شان حریفان‌شان داشته‌اند. ضمناً باید آخرین هفته مسابقات راه را ادامه دهد، چون تیم‌های سپاهان استقلال در بازی‌های آینده‌شان احتمال لغزش دارند.

وی داد: درست است که سپاهان استقلال بازی های آسان نسبت به پرسپولیس ۶ هفته باقی مانده اند، ولی امید وجود دارد. با این حال هنوز پرسپولیس 50 درصد شانس برای قهرمانی در لیگ برتر را خواهد داشت. به نظرم حساس که برای تعیین قهرمانی باید برگزار شود تا دیگر سوءتفاهمی وجود نداشته باشد.

*پرسپولیس نیم نگاهی هم به جام حذفی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال در مسابقات ویژه جام حذفی یادآوری می کند: پرسپولیس نیم نگاهی به جام حذفی دارد و قهرمانی در این مثمرثمر مثمرثمر است.

اسدی درباره پرسپولیس ابتدایی فصل قهرمانی قهرمانی در لیگ بود، تاکید کرد: همیشه ابتدایی فصل پیش‌بینی پیش‌بینی، تیمی که مهره‌های بهتری را جذب کرده است، اما با این پیش‌بینی‌ها سطح سطح توقعات را بالا می‌برد. ولی در فصل یک تیم بایت‌ها و محرومیت‌ها می‌شود و تا حدودی برای قهرمانی کمتر شد. یکی از دلایل اصلی که پرسپولیس نتایج لازم را تا اینجای فصل نگرفت این موارد مهلدر در درد است. شیخ دیاباته همیشه است و به نظرم شرایط بازی را ندارد. در دیدار مس رفسنجان هم در آخرین دقایق بازی او مهلت داده شد تا باقی بماند به نفس پیدا کند.

*انگیزه بازیکنان نباید در هفته‌های باقی مانده اُفت کند

کارشناس فوتبال ویژه هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و گفت: پرسپولیس در استادیوم آزادی بازی خواهد شد و به نظرم به طور کامل می‌توان ۳ امتیاز را به دست آورد و با اقتدار اقتدار در مسیر خود برای قهرمانی قهرمانی پیش. بازیکنان نباید از نظر ذهنی باقی بمانند و باید از نظر و روانی حد و اندازه را حفظ کنند.

اسدی در برگزاری دیدار سرنوشت ساز و حساس دربی انتظاران: همیشه دربی و استقلال حساس است. این دیدار که قرار است ۳ اردیبهشت ماه با حضور شرکت کنندگان برگزار شود بسیار سخت است. این دربی یک بازی ۶ امتیازی است که باید بازیکنان کادر فنی پرسپولیس هر کدام برای قهرمانی برای قهرمانی امیدها بیشتر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.