افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

امیدوارم گلموهمدی در پرسپولیس بماند.

  • کد خبر : 173881
امیدوارم گلموهمدی در پرسپولیس بماند.

به گزارش گروه ورزش اسمارتک نیوز، ادموند بزیک در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت های حذفی جام حذفی در واکنش به احتمال تغییرات در باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا باید از یحیی گل محمدی تشکر کنیم چرا که او رفت یک رکورد موفق اگر او بماند ما خوشحال خواهیم شد، به خصوص الان که نیمه راه […]

به گزارش گروه ورزش اسمارتک نیوز، ادموند بزیک در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت های حذفی جام حذفی در واکنش به احتمال تغییرات در باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا باید از یحیی گل محمدی تشکر کنیم چرا که او رفت یک رکورد موفق اگر او بماند ما خوشحال خواهیم شد، به خصوص الان که نیمه راه هستیم و امیدوارم در پایان این فصل شرایط برای ماندن او در باشگاه فراهم شود، اما اگر نه، برونکو گزینه خوبی است.

وی ادامه داد: وقتی صحبت از تغییر مربی می شود، نام هایی مطرح می شود که رضایت هواداران را جلب می کند. متاسفانه عدم ثبات در مدیریت باعث این اتفاقات می شود و این حرکات در فوتبال ایران عادی شده است که اصلا خوب نیست. دلیلش این است که ما نتیجه گرا بوده ایم و در هفته سوم لیگ شاهد تغییر مربی هستیم. فوتبال ایران پر از حاشیه است، رسانه ها و مردم این حاشیه را دوست دارند.

بازیکن سابق پرسپولیس یادآور شد: این تیم به یک مهاجم خوب نیاز دارد. عملکرد شهاب زاهدی با توجه به مدت حضورش در این تیم خوب بوده است، اگرچه او به طور کامل انتظارات را برآورده نکرده است اما به تیم کمک کرده است. او بازیکنی است که نقش مکمل را خیلی خوب بازی می کند و می تواند تاثیرگذار باشد اما نبیل باهویی آنطور که باید کارآمد نبود و اگر پرسپولیس می خواهد در نیم فصل شرایط خوبی داشته باشد باید این کار را انجام دهد. یک مهاجم مناسب استخدام کنید.

بزیک درباره قرعه کشی رقابت های جام حذفی نیز افزود: جام حذفی نزدیک ترین راه برای رسیدن به لیگ قهرمانان است. تیم‌هایی که از لیگ‌های پایین‌تر می‌آیند به دنبال نمایش و غافلگیری هستند و می‌خواهند از این فرصت استفاده کنند. هیچ مسابقه ای آسان نیست و این تیم ها می توانند نتایجی را رقم بزنند که شگفتی جام محسوب می شود.

وی با اشاره به تساوی تیم های کیا و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی افزود: تیم کیا تنها تیم خصوصی است که پله های رشد و توسعه را یکی یکی طی کرده است و این بازی بسیار است. مهم دیده شدن کودکان اگر بازی به صورت زنده پخش شود می توانید بازیکنان خوب این تیم را ببینید و بدون شک بازی جذابی خواهد بود.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا نیز گفت: با یکی از پربازده ترین تیم های دوران جام ملت ها روبرو هستیم و علاوه بر آن تیم های خوبی مانند کره، ژاپن، عربستان و استرالیا در این رقابت ها حضور دارند. این مسابقه و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.