افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

واردات اتوبوس و تاکسی برقی به کشور بهمن ماه

  • کد خبر : 173824
واردات اتوبوس و تاکسی برقی به کشور بهمن ماه

به گزارش بازار، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه برنامه شهرگوید که صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردمی و مدیران شهری در پردیس پارک ملت برگزار شد، خاطرنشان کرد: تأخیر تاریخی زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی پایتخت در سال‌های اخیر گفت: برای جبران این تاخیر، بحث واردات اتوبوس‌های برقی همچنان […]

به گزارش بازار، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه برنامه شهرگوید که صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردمی و مدیران شهری در پردیس پارک ملت برگزار شد، خاطرنشان کرد: تأخیر تاریخی زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی پایتخت در سال‌های اخیر گفت: برای جبران این تاخیر، بحث واردات اتوبوس‌های برقی همچنان ادامه دارد.

هرمزی افزود: 2 اتوبوس برقی به عنوان مثال از بهمن ماه وارد کشور می شود. متعاقبا قرارداد خرید 2144 اتوبوس برقی از چین وارد فاز اجرایی می شود و با توافق صورت گرفته مقرر می شود هر 2 ماه یکبار 200 اتوبوس برقی وارد کشور شود.

معاون شهردار تهران گفت: اتوبوس های برقی جدید تهران با یک بار شارژ می توانند به صورت شبانه روزی خدمات رسانی کنند. هرمزی گفت: قرارداد واردات 25 هزار تاکسی برقی، 10 هزار وانت و 100 هزار موتور برق نیز نهایی شده است.

هرمزی با اشاره به اینکه روند تعمیر اتوبوس های فرسوده نیز همزمان با واردات اتوبوس های برقی در حال پیگیری است، افزود: امیدواریم تا پایان امسال عملیات مرمت 500 دستگاه اتوبوس 18 متری بارت به پایان برسد. سال و از ابتدای سال 12 قطار مترو نیز تعمیر شده است.

معاون شهردار تهران همچنین درباره نصب سامانه‌های کارت‌خوان جدید در اتوبوس‌ها گفت: طبق اعلام وزارت دفاع، بیش از هزار دستگاه کارت‌خوان جدید را نیز در اتوبوس‌های شخصی در سطح شهر نصب و راه‌اندازی خواهیم کرد.

هرمزی با یادآوری اینکه در تلاش هستیم تا طرح ترافیک جدید تهران را با حضور نخبگان و کارشناسان تهیه و تدوین کنیم، گفت: امیدواریم بتوانیم با ادغام طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از محدوده طرح بکاهیم. البته برای تردد خودروهای برقی به خصوص در مرکز شهر باید مقررات خاصی وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.