افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

با سند ماشین وام بگیرید

  • کد خبر : 173806
با سند ماشین وام بگیرید

اگر به فکر خرید خودرو هستید اما نقدینگی شما کافی نیست، بهتر است منتظر نمانید و با اخذ وام خودرو هر چه زودتر خودرو مورد نظر خود را تهیه کنید. بسیاری از بانک های دولتی و شرکت های خصوصی وجود دارند که امکان دریافت وام خودرو با سند را ارائه می دهند. شرایط اخذ وام […]

اگر به فکر خرید خودرو هستید اما نقدینگی شما کافی نیست، بهتر است منتظر نمانید و با اخذ وام خودرو هر چه زودتر خودرو مورد نظر خود را تهیه کنید. بسیاری از بانک های دولتی و شرکت های خصوصی وجود دارند که امکان دریافت وام خودرو با سند را ارائه می دهند.

شرایط اخذ وام خودرو در بانک های مختلف با شرکت های لیزینگ و تولیدی خودرو متفاوت است. برای مثال مراحل اخذ وام از شرکت های خودروسازی و لیزینگ به این صورت است که تا پایان اقساط وام، خودروی شما در رهن شرکت خودروسازی یا به عبارتی شرکت فروش خودرو باقی می ماند. در مورد بانک های دولتی و خصوصی اینگونه نیست و پس از پرداخت اقساط معینی که بانک تعیین می کند، وام گیرنده می تواند فرآیند فراخوانی سند خودرو را آغاز کند.

شرایط دریافت وام فوری خودرو

برای دریافت وام خودرو از بانک های دولتی و غیردولتی کشور، ارائه یک یا دو ضامن به همراه چک کارمندی الزامی است. در صورت عدم دسترسی به ضامن معتبر می توانید از خدمات تسهیل گری شرکت های خصوصی استفاده کنید که در این صورت نیاز به ارائه چک و سفته دارید. برای دریافت وام ارائه پیش فاکتور و برای دریافت آن باید به نمایندگی شرکت خودروسازی مورد نظر مراجعه کنید.

اسامی بانک های اعطا کننده وام خودرو

اگر قصد دریافت وام با سند خودرو را دارید، بهتر است بدانید که تنها به کسانی تعلق می گیرد که قصد خرید خودروی داخلی را دارند. به طور معمول، پرداخت اقساط هر ساله تا سه سال به مدت 36 ماه با سود 18 درصد انجام می شود. برخی از بانک ها با تعیین شرایطی که معمولاً در همه این بانک ها مشترک است به متقاضیان کمک خرید خودرو وام اعطا می کنند که در زیر به آنها اشاره می شود.

بانک پارسیان

بانک سامان

بانک تجارت

بانک ملی

بانک صادرات

بانک ایرانزمین

بانک دی

بانک گردشگری

پست بانک ایران

بانک سپه

وام خودرو چقدر است؟

وام خودرو بانک سامان: 100 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه

2. تسهیلات خرید خودرو بانک صادرات: 20 میلیون توکن با اقساط 36 ماهه.

3. تسهیلات خرید خودرو بانک انصار: 15 میلیون تومان با اقساط 24 ماهه.

4. تسهیلات خرید خودرو از سایر بانک ها: 15 میلیون توکن با اقساط 36 ماهه

شایان ذکر است پروژه اخذ وام با سند خودرو از بانک های مذکور ممکن است به دلیل اتمام بودجه متوقف شده باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب نزدیک محل سکونت خود مراجعه نمایید.

راه دیگر گرفتن وام با سند خودرو.

همانطور که گفته شد برخی شرکت های خصوصی نیز امکان اخذ وام با سند خودرو را فراهم کردند. شرایط دریافت وام خودرو از این شرکت ها متفاوت است اما به طور کلی شرایط زیر در اکثر آنها مشترک است:

ماشین مدل 90 به بالا.

پلاک تهران

ارزش روز خودرو از 400 میلیون تومان عبور می کند.

دسته چک داشته باشید

وام کمتر از 200 میلیون تومان بازپرداخت نمی شود./اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.