افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

OK to Fly (OTB) به چه معناست؟

  • کد خبر : 173763
OK to Fly (OTB) به چه معناست؟

همه ما می دانیم که وقتی به یک کشور خارجی سفر می کنیم باید آداب و رسوم و قوانین آن را رعایت کنیم. توجه کنیم اما برای سفر به برخی کشورها باید به سوالات خاص تر توجه کنید.. Ok to Board یا OTB یکی از کارهایی است که برای ورود به برخی کشورها باید انجام […]

همه ما می دانیم که وقتی به یک کشور خارجی سفر می کنیم باید آداب و رسوم و قوانین آن را رعایت کنیم. توجه کنیم اما برای سفر به برخی کشورها باید به سوالات خاص تر توجه کنید.. Ok to Board یا OTB یکی از کارهایی است که برای ورود به برخی کشورها باید انجام شود. دستورالعمل های داخل هواپیما توسط خطوط هوایی و عمدتا صادر می شود کشورهای خلیج فارس فارس درخواست OK برای سوار شدن یا OTB را دارد. اما بسیاری از مردم نمی دانند چه چیزی برای کسب درآمد مناسب است و چه زمانی از آن استفاده کنند. پس اگر قصد دارید خرید بلیط هواپیما و اگر به خارج از کشور سفر می کنید، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید تا مطمئن شوید که آیا نیاز به ترخیص هواپیما دارید یا خیر. با مجله گردشگری flytoday با بودن

خوب، پیروزی شما چیست؟

Ok to board در واقع تاییدیه اعتبار ویزا و اعتبار آن است و پس از انجام مراحل مربوطه، کارکنان چک این می توانند کارت پرواز شما را صادر کنند. به عبارت دیگر OK to board نشان می دهد که ویزای شما تایید شده است و می توانید سوار هواپیما شوید.

مانند باشه شما برنده شدید آیا این یک نیاز قبل از پرواز می شود؟

با توجه به افزایش تعداد ویزاهای جعلی برای امارات، چندین مسافر هندی در گذشته به هند بازگردانده شده اند. برای کاهش این مشکلات، شرکت های هواپیمایی که به امارات پرواز می کنند شروع به بررسی مجدد کردند ویزای امارات متحده عربی و بلیط هواپیمای رفت و برگشت مسافر قبل از پرواز. اگر مسافری قبل از پرواز اجازه سوار شدن را نداشته باشد، با وجود داشتن ویزای معتبر امارات، اجازه سوار شدن به پرواز را نخواهد داشت. با گذشت زمان، e-to-board به یکی از پیش نیازهای شرکت هواپیمایی تبدیل شد که بدون آن مسافر اجازه سوار شدن به پرواز را نداشت.

برنده شدن برای چه کسی لازم است؟

افرادی که شرایط زیر را دارند باید برای سوار شدن به هواپیما مجوز درخواست کنند:

  • مسافرانی که به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله امارات متحده عربی، کویت، بحرین، عمان و قطر سفر می کنند.
  • مبدا پروازهای مسافربری هند، پاکستان، بنگلادش، نپال، سریلانکا و ایران است.
  • مسافرانی که بلیط آنها متعلق به خطوط هوایی اتحاد، ایر ایندیا اکسپرس، گلف ایر، اسپایس جت و غیره است. لطفاً توجه داشته باشید که برخی از خطوط هوایی (مانند جت ایرویز) به OK To Board (OTB) نیاز ندارند. بنابراین همیشه هنگام رزرو بلیط با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید.
  • مسافرانی که با ویزای کاغذی سفر می کنند (ویزای توریستی، ویزای بازدید، مجوز ورود به کار، مجوز ورود اقامت و غیره).

OK To Board برای هندی‌هایی که پاسپورت ECR دارند برای تمام سفرهای خارجی اجباری است.

مجوز خود را دریافت کنید

مدارک لازم برای مهر ماه چیست؟

هر ایرلاین مدارک خاصی برای پذیرش سوار شدن دارد، اما مدارک زیر برای همه خطوط هوایی مشترک است:

  • اسکن ویزا
  • اسکن بلیط (رفت و برگشت)
  • اسکن پاسپورت

لطفا به این نکته توجه کنید که اکتو برد هزینه دارد و مسافر باید آن را پرداخت کند. هزینه OK to Board برای خطوط هوایی و مقاصد مختلف متفاوت است.

تاییدیه OK Toboard چگونه صادر می شود؟

پس از دریافت یا درخواست ویزای معتبر کشورهای حوزه خلیج فارس، باید مدارک مورد نیاز را به صورت آنلاین به شرکت هواپیمایی که بلیط پرواز خود را با آن رزرو کرده اید، ارائه دهید. پس از تایید مجدد ویزا، شرکت هواپیمایی بلیط شما را تایید می کند و PNR یا شماره مرجع پرواز شما را به عنوان OK برای سوار شدن علامت گذاری می کند. اگر تأییدیه در PNR شما ثبت نشده باشد، نمی توانید پرواز کنید.

    خوب، پیروزی شما چیست؟

مسافران باید توجه داشته باشند که PNR با شماره بلیط متفاوت است. PNR شماره مرجع است، اما شماره بلیط تاییدی است که به مسافر یک صندلی در هواپیما اختصاص داده شده است.

دریافت oktoboard چقدر طول می کشد؟

به طور کلی، شما باید حداکثر ۷۲ ساعت قبل از پرواز، درخواست ترخیص پرواز خود را به شرکت هواپیمایی اطلاع دهید. برای درخواست های فوری می توانید با پرداخت هزینه این زمان را به چند ساعت کاهش دهید.

یادداشت مهم: مسافران باید توجه داشته باشند که دستورالعمل‌های دریافت مجوز برای پرواز از خطوط هوایی به ایرلاین دیگر، فرودگاهی به فرودگاه دیگر و کشوری به کشور دیگر متفاوت است. برای دریافت OK Toboard ممکن است شرایط دیگری مانند هزینه ها یا اسناد اضافی و غیره لازم باشد. به عنوان مثال، دریافت کنید خوب، شما یک پرواز به قطر دارید. با خوب، تو ترکیه را بردی متفاوت است و توصیه می شود قبل از هر اقدامی اطلاعات لازم را کسب کنید.

خوب ، شما در امارات متحده عربی پیروز شدید

اگر قصد سفر با بلیط هواپیما امارات خرید کرده است، برای اینکه بتوانید سوار شوید، نیازی به درخواست آنلاین ندارید. به سادگی مدارک لازم را هنگام ورود به فرودگاه ارائه دهید و بدون هیچ چالش خاصی پرواز خود را انجام دهید.

خوب، شما یک پرواز به قطر دارید.

آره بلیط قطر ایرویز شما رزرو کرده اید، شرکتی که بلیط شما را صادر کرده است باید طبق پروسه مشخص شده توسط قطر ایرویز کارت پرواز دریافت کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد OK to Fly ترکیه، قطر و امارات می توانید با کارشناسان پشتیبانی FlyToday تماس بگیرید.

OK TO BOARD (OTB) با توجه به شرایط سفر به خارج از کشور

در این مقاله درباره OK to Board صحبت می کنیم و به شما می گوییم که برای دریافت OTB به چه مدارکی نیاز دارید و چه فرآیندی را باید طی کنیم. چه تجربه ای در این زمینه دارید؟ آیا تا به حال در سفرهای خود به OK نیاز داشته اید؟ شرایط دریافت اکتو برد چه بود؟ خوشحال می شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

خوب، پیروزی شما چیست؟

OK برای برنده شدن، تأیید اعتبار ویزا و واحد پول آن است.

برای برنده شدن باید چه مدارکی را دریافت کنیم؟

اسکن ویزا، اسکن بلیط رفت و برگشت و اسکن پاسپورت مدارک لازم برای ایمن بودن در هواپیما هستند.

برای سفر با کدام خطوط هوایی قبول کنیم؟

اتحاد، امارات و ایر ایندیا اکسپرس از جمله ایرلاین هایی هستند که برای پرواز با آنها باید مجوز دریافت کنید.

آیا سوار شدن به یک محموله در همه کشورها اشکالی ندارد؟

بدون دستورالعمل برای دریافت مجوز پرواز از خطوط هوایی به ایرلاین دیگر، فرودگاهی به فرودگاه دیگر و کشوری به کشور دیگر متفاوت است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.