افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های پاراآسیایی 2022 بدون حضور وزیر ورزش

  • کد خبر : 173575
مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های پاراآسیایی 2022 بدون حضور وزیر ورزش

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های پاراآسیایی 2022 هانگژو دوشنبه 27 دی ماه ساعت 14:02 در سالن کنفرانس برج میلاد برگزار شد. در این مراسم که با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک و شهرداری تهران برگزار شد، علیرضا زاکانی شهردار تهران، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و دیگر […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های پاراآسیایی 2022 هانگژو دوشنبه 27 دی ماه ساعت 14:02 در سالن کنفرانس برج میلاد برگزار شد. در این مراسم که با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک و شهرداری تهران برگزار شد، علیرضا زاکانی شهردار تهران، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و دیگر مسئولان این کمیته، چمران رئیس کمیته ملی پارالمپیک حضور داشتند. شورای اسلامی شهر تهران و این شورا با حضور کاظمی پور معاون وزیر ورزش و جوانان، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و مدال آوران بازی های پاراآسیایی و اعضای کادر فنی رشته های مختلف برگزار شد. و همچنین وزیر ورزش. در این رویداد حضور خواهد داشت ، اما به دلیل جلسه فوری در موسسه ریاست جمهوری حضور نداشت.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری در این مراسم گفت: افتخار بی نظیری بود و برای اولین بار نایب قهرمان شدیم و اگر رشادت های ورزشکاران این رشته نبود این اتفاق نمی افتاد.

وی افزود: با توجه به شرایط جامعه و اینکه معلولان بخشی از جامعه هستند و با توجه به نگاه ویژه شهردار به ایجاد تحول، ورزش می تواند ابزاری برای تحول باشد. این شهرداری چهار مرکز ویژه برای جانبازان و معلولین را برای مراقبت از این عزیزان تعیین کرده است. برای ایجاد یک انتقال صاف ، ما در 8 ورزش برای زنان و مردان ، مسابقات پارا-آسیایی را در این شهر ترتیب می دهیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: در هانگژو علاوه بر کسب مقام دوم، مسائل فرهنگی جالبی نیز مانند تعصبات در مورد پرچم و اهدای مدال به شهدای غزه رخ داد. امروز برای تجلیل از افتخار آفرینان گرد هم آمده ایم، شما افتخار ایران و انگیزه ای برای جوانان این دیار هستید، شهرداری با برگزاری این مراسم به دنبال تشویق جوانان به ورزش است.

در بخشی از این مراسم از خانواده شهید سید رضی موسوی، شهید هادی شجاع و مدال آوران رشته های مختلف در هانگژو و چند تن از جانبازان و جانبازان تجلیل شد.

در مراسم امروز به مدال آوران طلا، نقره و برنز در رشته های انفرادی 100، 70 و 50 میلیون تومان و همچنین به مدال آوران تیمی 70 میلیون طلا، 50 میلیون نقره و 30 میلیون برنز اهدا شد. . .، در حالی که مربیان نیز 30 میلیون دریافت کردند.

کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو برای اولین بار با 44 مدال طلا، 46 نقره و 41 برنز در رده دوم رده بندی مدال ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.