افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

ایده ای خاص برای خانه های درجه یک/آشپزخانه های غیر استاندارد که حس خوبی به خانه و صاحب خانه می دهد.

  • کد خبر : 173523
ایده ای خاص برای خانه های درجه یک/آشپزخانه های غیر استاندارد که حس خوبی به خانه و صاحب خانه می دهد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- سالهاست که در اکثر خانه ها نشیمن و آشپزخانه در یک سطح قرار دارند و هیچ فاصله ای بین آنها نیست. اما وقتی خانه ای را می بینید که فضای داخلی آن با کمی خلاقیت مدرن و شیک است، هیجان زده می شوید! راه پله […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- سالهاست که در اکثر خانه ها نشیمن و آشپزخانه در یک سطح قرار دارند و هیچ فاصله ای بین آنها نیست. اما وقتی خانه ای را می بینید که فضای داخلی آن با کمی خلاقیت مدرن و شیک است، هیجان زده می شوید! راه پله آشپزخانه و قرار گرفتن آن بالاتر از سطح هال و پذیرایی جذابیت خاصی به فضا می بخشد. در این مقاله در مورد آشپزخانه های ناهمسطح که در بالای قسمت پذیرایی ساخته شده اند صحبت می کنیم و ویژگی های آنها را بررسی می کنیم. تا آخر با ما همراه باشید…

مزایای آشپزخانه بدون سطح.

علاوه بر این که آشپزخانه بدون سطح فضای خاصی و دلپذیر را در خانه ایجاد می کند ، این مدل های آشپزخانه مزایای دیگری دارند. کف ناهموار آشپزخانه، قسمت نظافت آشپزخانه را از فضای بیرون جدا می کند. بسیاری از خانم ها به دلیل نامرتبی که در این قسمت از خانه وجود دارد، دوست دارند کف آشپزخانه را بشویند. شستن کف ناهموار آشپزخانه این کار را آسان کرده و از ورود آب به اتاق نشیمن جلوگیری می کند.

در این مدل از خانه ها فضایی مجزا و مجزا در طراحی خانه با استفاده از مدل آشپزخانه بالای پذیرایی بین آشپزخانه، پذیرایی و پذیرایی ایجاد می شود.

اگر در این مدل از خانه پله هایی که به سمت آشپزخانه می روند به شکلی متفاوت و خاص طراحی شوند، منظره و فضایی زیبا و دنج ایجاد می شود که زیبایی خاصی به خانه می بخشد.

عکس 1

نکاتی که نباید فراموش کرد…

اگر به آشپزخانه های بالاتر از سطح اتاق نشیمن علاقه دارید، باید قبل از ساخت خانه، سبک طراحی خود را از میان طرح های مدل آشپزخانه مدرن سکودار انتخاب کنید.

اگر فضای بزرگی دارید، بهتر است مبلمان آشپزخانه خود را جزیره ای بچینید. پیشنهاد می شود برای اجزای اصلی آشپزخانه غیر همسطح خود فاصله مناسبی در نظر بگیرید.

استفاده از رنگ های روشن و مناسب در آشپزخانه های غیر همسطح تاثیر بیشتری دارد و فضا را زیبا می کند. سعی کنید آشپزخانه را با وسایل زیاد شلوغ نکنید.

تحت عنوان

معایب آشپزخانه های ناهموار

می توان گفت وجود پله در آشپزخانه برای خانه های بزرگ مناسب است و برای خانه های کوچک جالب نیست زیرا فضا را کوچکتر نشان می دهد.

وجود پله در آشپزخانه خطر زمین خوردن کودکان و افراد مسن را افزایش می دهد. پس اگر در خانه تان بچه ها یا سالمندانی دارید که زیاد رفت و آمد می کنند، به انتخاب این نوع طراحی بیشتر فکر کنید.

به طور کلی طراحی خانه به گونه ای که آشپزخانه کمی بالاتر از اتاق نشیمن قرار گیرد فضایی خاص و زیبا ایجاد می کند که اگر با دکوراسیونی مناسب و مدرن ترکیب شود عالی به نظر می رسد. پس اگر با محدودیت های این نوع آشپزخانه مشکلی ندارید، پیش بروید و این طرح و مدل را برای خانه جدید خود در نظر بگیرید.

آشپزخانه باز در سطح تقسیم شده

28921a66583baa27e7a8ed15ea745439

برای دیدن بقیه مطالب سایت در مورد دکوراسیون اینجا را بخوانید و از آنها برای تزیین منزل خود استفاده کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.