افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آیا از افتادن لباس ها از کمد خسته شده اید؟/ کمد کپسولی راه خوبی برای سبک شدن است!

  • کد خبر : 173473
آیا از افتادن لباس ها از کمد خسته شده اید؟/ کمد کپسولی راه خوبی برای سبک شدن است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آیا تا به حال اصطلاح کمد لباس کپسولی را شنیده اید؟ آیا می دانید کمد لباس کپسولی چیست و چرا درد دارد؟ بسیاری از ما بودجه نامحدودی برای خرید تمام لباس ها، کیف ها و کفش های مورد نظر خود نداریم. و بعد از خرید، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آیا تا به حال اصطلاح کمد لباس کپسولی را شنیده اید؟ آیا می دانید کمد لباس کپسولی چیست و چرا درد دارد؟ بسیاری از ما بودجه نامحدودی برای خرید تمام لباس ها، کیف ها و کفش های مورد نظر خود نداریم. و بعد از خرید، نمی توانیم همه موارد دیگری را که می توان با آن ترکیب کرد، تهیه کنیم! کمد کپسولی برای افرادی طراحی شده است که نمی توانند یا نمی خواهند زیاد بخرند و می خواهند چندین لباس داشته باشند و از ترکیب آنها لباس های متفاوت بسازند. در این مقاله می خواهم کمد کپسولی را برای شما توضیح دهم تا اگر دوست دارید آن را اجرا کنید و لباس های اضافی کمد خود را از بین ببرید. پس تا آخر با من باش…

کمد کپسولی برای شما مناسب است اگر…

– بودجه خرید لباس محدود است.

– زیاد خرید کردن را دوست ندارید. لباس زیاد انتخاب می کنید و با خرید چیزی احساس رضایت نمی کنید.

– خانه یا کمد شما کوچک است و لباس های زیادی دارید، بنابراین لباس ها روی هم انباشته می شوند و هرگز آنچه را که دارید نمی بینید و تهیه لباس های نو از پشت کمد آنقدر سخت است که شما بی خیال شوید و همیشه لباس های تکراری بپوشید.

مجموعه 5

کمد کپسولی برای شما مناسب نیست اگر…

– عاشق خرید لباس هستید و بودجه نامحدودی دارید.

– مهمانی های زیادی می روی و برایت مهم است که هیچ کدام از لباس هایت تکرار نشود.

– کمدهای زیادی دارید که می توانید لباس ها را با فاصله مناسب و به ترتیب نوع و رنگ در آنها بچینید و بتوانید آنها را ببینید و به موقع انتخاب کنید.

مجموعه 6

ساخت کمد کپسولی کار سختی نیست

ساخت کمد لباس کپسولی سخت یا پیچیده نیست. وقتی به سفر می رویم، همه ما چیزی شبیه کمد لباس کپسولی در چمدان خود حمل می کنیم. چند لباس، کیف و کفش که با آنها می‌توانیم ترکیب‌های زیبایی بسازیم و همه فکر می‌کنند که همه لباس‌ها را آورده‌ایم، در غیر این صورت و به سادگی لباس را عاقلانه انتخاب می‌کنیم.

مجموعه 10

برای ساخت کمد کپسولی کافی است ابتدا خودمان را از نظر ذهنی آماده کنیم زیرا قرار است تمام لباس ها و کیف و کفش هایمان را در بیاوریم و بعد باید چند روز فکر کنیم تا ببینیم از چه لباس هایی استفاده کنیم تا کاربردی تر بسازیم. و لباس های زیبا

مجموعه 2

ما فقط باید مراقب باشیم که لباس خواب، لباس زیر، لباس ورزشی، لباس شب و شب، جواهرات و لوازم جانبی، و همچنین بلوز، تاپ، تی شرت، شلوار، شورت، شلوار لی، دامن، پیراهن روزانه و پیراهن شب را نگه داریم. تعداد زیادی مانتو، مانتو، کت، ژاکت، پانچو، کیف و کفش، شال و روسری را هدیه می دهیم یا در چمدان به پشت کمد می فرستیم.

مجموعه 8

اولین قدم برای ساخت کمد کپسولی

لباس‌هایمان را یکی یکی مرور می‌کنیم و همه چیز را دور می‌اندازیم، به جز آنهایی که این 5 شرط را همزمان دارند:

– لباسی که دوست داریم و حاضر نیستیم آن را رها کنیم.

-لباس مناسب این فصل از نظر ضخامت، رنگ و مدل.

-لباس هایی که متناسب با سبک زندگی کنونی ما هستند و در واقعیت زندگی روزمره ما استفاده می شوند.

-لباس هایی که دقیقا اندازه فعلی ما هستند. نه فردا و نه دیروز.

-لباس هایی که صد در صد متناسب با اندام، قد، وزن و رنگ پوست ما هستند.

مجموعه 9

مرحله دوم ساخت کمد لباس کپسولی.

پس از جداسازی لباس ها بر این اساس، لباس هایی را که کنار گذاشته ایم برمی داریم و به سراغ لباس هایی که نگه می داریم می رویم. از بین این لباس ها 6-7 لباس را به عنوان لباس اصلی انتخاب می کنیم و سعی می کنیم با هر یک از این لباس های اصلی و بقیه لباس ها 2-3 لباس مورد علاقه را روی کاغذ یا روی تلفن یادداشت کنیم.

مجموعه 4

اگر در نهایت این مقدار لباس باقی بماند، قابل قبول است:

8 لباس بالاتنه (بلوز، تاپ، تی شرت)، 5 لباس پایین تنه (شلوار، شورت، ساق، دامن)، 2 پیراهن (پیراهن روزانه و شب)، 6 لباس رویه (مانتو، کت، کت، پانچو و غیره .)، 8 عدد کیف و کفش و 6 عدد شال و روسری

مجموعه 3

می توانید این روند را در ابتدای هر فصل تکرار کنید و به یاد داشته باشید که فقط 2 تا 3 لباس جدید و کاربردی بخرید و به همان میزان از کمد کپسولی خود برای آنها بردارید. اگر مدتی است که به این شکل زندگی می کنید و از سبک و راحتی خود راضی هستید، این روند را ادامه دهید.

در اینجا می توانید سایر مطالب سایت در مورد آراستگی و زیبایی را مطالعه کنید.

سری 1

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.