افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

شما خط اول را به صورت حرفه ای بکشید و نفر دوم خواهید شد. لعیا، 2 ساله / ترفند کشیدن آن را به شما می گویم.

  • کد خبر : 173439
شما خط اول را به صورت حرفه ای بکشید و نفر دوم خواهید شد.  لعیا، 2 ساله / ترفند کشیدن آن را به شما می گویم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه متأسفانه سن آرایش در کشور ما بسیار پایین آمده است و دختران تا سنین نوجوانی به لوازم آرایش روی می آورند و برخی به دلیل آکنه در دوران بلوغ و سریال می خواهند از این مشکلات فرار کنند. از تغییراتی که در چهره رخ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه متأسفانه سن آرایش در کشور ما بسیار پایین آمده است و دختران تا سنین نوجوانی به لوازم آرایش روی می آورند و برخی به دلیل آکنه در دوران بلوغ و سریال می خواهند از این مشکلات فرار کنند. از تغییراتی که در چهره رخ می دهد، اما هی، باید به آنها خوب یاد داد که این هم بخشی از زندگی آنهاست که اتفاق می افتد و فقط آنها خاطرات خود را به یاد می آورند، اما آنها نوجوان هستند، شما آنقدر گیج شده اید که یک زن بالغ نمی توانید تا به حال نحوه کشیدن خط چشم را یاد گرفته اید. متوجه نشدی خانم؟ از قضا همیشه یک چشمت را فوق حرفه ای برمیداری، اما وقتی نوبت به تو می رسد تبدیل به یک لعیای سه ساله تهرانی می شوی! خوب، وقت آن رسیده است که ترفند کشیدن خط چشم را یاد بگیرید.

چون قشنگی خط چشم اینه که با هم میکشی و اگه نمیتونی همزمان روی هر دو چشم بکشی بهتره اینکارو نکنی خانومی چون قراره آرایش زیباترت کنه نه بیا و زیبایی تو را از بین ببر، پس بخوانید که آرایش چه معجزاتی می تواند انجام دهد. به عنوان مثال برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که چگونه با رژلب لب های خود را بزرگتر نشان دهیم، در حالی که برخی می گویند غیرممکن است، اما ما به شما می گوییم که به راحتی جذب می شود و شما می توانید این کار را انجام دهید، لب روسی را با رژ لب انجام دهید. سه مسخره که البته قبلا در مطالب قبلی در مورد آن صحبت کرده بودیم، حالا قصد داریم یک سری ترفند برای کشیدن خط چشم و زیباتر شدن هر چه بیشتر آن را یاد بگیریم، پس با ما همراه باشید.

استفاده از نوار چسب به شما خط چشمی تمیز می دهد.

برای اینکه بتوانید با استفاده از این تکنیک خیلی راحت به الگوی خط چشم دلخواه خود روی هر دو چشم برسید، تنها ابزاری که نیاز دارید یک نوار چسب است که می تواند کاغذی باشد، می توانید به راحتی با استفاده از این ابزار خط چشم گربه ای بکشید. برای این کار در مرحله اول باید یک تکه چسب دو تا سه سانتی متری از گوشه چشم بچسبانید تا از گوشه چشم تا انتهای ابرو کشیده شود و این دو نقطه را به هم متصل کنید. این کار را روی هر دو چشم انجام دهید.

حالا نوبت کشیدن خط چشم است، برای این کار یک خط نازک از بالای مژه های بالایی تا انتهای لبه چسب بکشید و خط را تا استخوان ابرو بکشید و وظیفه اصلی شما کشیدن صحیح این خط است. و به صورت تمیز و برای ادامه زدن آن روی گوشه داخلی چشم کار سختی نخواهد بود، حالا پس از کشیدن خط چشم روی هر دو چشم، به آرامی چسب را بردارید و خط چشمی بسیار صاف و یک دست خواهید دید.

ترفند ترکیب خط چشم

از کلیپ مو یا مو استفاده کنید

یکی دیگر از تکنیک هایی که می توانید برای کشیدن یک جفت خط چشم زیبا و شیک از آن استفاده کنید، استفاده از گیره مو است که احتمالاً هر خانمی آن را دارد. می توانید از این گیره ها برای کشیدن قسمت بیرونی خط چشم خود استفاده کنید. برای این کار در مرحله اول باید دو شاخه گیره مو را با خط چشم سیاه کنید و سپس قسمت رنگ شده را برای چند ثانیه در گوشه چشم قرار دهید تا خط چشم خشک شود. یک مثلث روی پلک شما ایجاد شده است که می توانید خط چشم خود را با پرکردن آن کامل کنید و سپس ادامه آن را به گوشه داخلی چشم بکشید.

ترفند ترکیب خط چشم

استفاده از شابلون خط چشم کار شما را شبیه آب آشامیدنی می کند

خب هرجا اسمی از افراد هست بالاخره راهی هست که کارها را راحت تر کنید و از این نظر بتوانید به راحتی و بدون مشکل خط چشم خود را بکشید شابلون هایی به بازار عرضه شده است که می توانید از آن ها در شکل های دو عددی را تهیه کنید و برای دو چشم خود استفاده کنید، همچنین می توانید با استفاده از یک ورقه پودر تالک برای خود یک شابلون طراحی کنید و به سادگی خط چشمی را که در نظر دارید بکشید.

ترفند ترکیب خط چشم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.