افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

سقف قراردادها فقط حاشیه و اظهارنامه داشت / دلالان بدهی مقصر هستند – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 173397
سقف قراردادها فقط حاشیه و اظهارنامه داشت / دلالان بدهی مقصر هستند – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم، اظهار داشت: شرایط سپاهان در این فصل به گونه ای بود که تیم باکیفیت توسط تیم بسته شد. مورایس سرمربی این تیم در ابتدای فصل گمان می رفت سپاهان حداکثر قراردادها را رعایت کرده […]

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم، اظهار داشت: شرایط سپاهان در این فصل به گونه ای بود که تیم باکیفیت توسط تیم بسته شد. مورایس سرمربی این تیم در ابتدای فصل گمان می رفت سپاهان حداکثر قراردادها را رعایت کرده و برای بازیکنان این تیم کارت بازی صادر کرده است. بعد از اینکه سپاهان در 4 هفته اول بازی های خود را برد، ناگهان فدراسیون اعلام کرد که سپاهان حداکثر قراردادها را رعایت نکرده و اگر تخلفی صورت می گرفت، نباید از اول فصل کارت بازی بازیکنان را صادر می کرد. . .

وی ادامه داد: پس از آن سپاهان با توجه به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موفق شد فرم خوب خود را بازیابد و بازی های خوبی انجام دهد. اما بعد از چند هفته کمیته استیناف به کمیته انضباطی آمد و حکمی صادر کرد که همه چیز را خراب کرد. آنها 4 امتیاز را به سپاهان برگرداندند اما 6 بازیکن این تیم را قبل از بازی با گل گهر محروم کردند. همه اینها شرایطی است که مربی حرفه ای مانند مورایس نمی تواند آنها را درک کند.

آنها در حق سربازان ظلم کردند.

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان با اشاره به ورود حواشی به این تیم و از دست رفتن تمرکز بازیکنان و کادرفنی گفت: طبیعی است که حواشی وارد تیم شود و باعث ایجاد مزاحمت برای تیم شود. اینها باعث می شود مربی و بازیکنان یک تیم تمرکز لازم را نداشته باشند. به نظر من در حق سپاهان ظلم کردند، چون یکدفعه این تیم را در حاشیه ای گذاشتند که لیاقتش را نداشت. در دیدار مقابل شمس آذر دیده شد که بازیکنان سپاهان تمرکز همیشگی را نداشتند و کیفیت بازی خوبی از خود نشان ندادند.

سیدصالحی افزود: سپاهان در دیدار مقابل شمس آذر در نیمه دوم بازی را در دست گرفت و به خوبی آن را مدیریت کرد تا اینکه داور مقابل این تیم تصمیم گرفت و سپاهان شیراز کاملاً به هم ریخت. سپاهان با یک تساوی می تواند قهرمان نیم فصل شود و کمی حاشیه های به وجود آمده را مهار کند.

شمس آزر پادیده از 23 فصل لیگ برتر

وی درباره تیم فوتبال شمس آذر که به تازگی قهرمان لیگ برتر شده است، گفت: شمس آذر تیم بسیار خوبی است و مسابقات بسیار خوبی را شاهد بوده ایم. به نظر من تیم سعید دخی در نیم فصل اول لیگ یک پدیده بود و با عملکرد خود می تواند در سال های بعد به طور جدی با تیم های رقیب رقابت کند.

سقف قرارداد برای باشگاه ها سودآور نبود

کارشناس فوتبال کشورمان درباره قانون سقف قراردادها و نحوه اجرای آن در بیست و سومین دوره لیگ برتر گفت: چرا مسئولان فوتبال کشور قانون سقف بودجه را وضع کردند؟ برخی از باشگاه‌های کشور سودآور نبودند و برای اینکه پرونده‌های فیفا برای باشگاه‌های ایرانی کمتر باشد، برای قراردادها محدودیت قائل شدند. این سقف قرارداد برای باشگاه هایی مانند سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، گل گهر سیرجان و … ناعادلانه است. بود.

قانون برای حقوق بازیکنان به جای محدودیت های قراردادی

سیدصالحی تصریح کرد: چرا باید برخی باشگاه ها که پرونده مالی در فیفا نداشتند و عملکرد اداری خوبی داشتند مشمول سقف قرارداد شوند؟ در واقع داوران باید سعی می کردند باشگاه بازنده را با باشگاه های موفق همسان کنند نه اینکه دست و بال تیم های موفق را ببندند. به جای سقف قرارداد، باید قانونی در مورد نحوه پرداخت بازیکنان ایجاد می کردند.

از گرم کردن بازار توسط توزیع کنندگان جلوگیری کنید

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان با اشاره به قراردادهای فوتبالیست های فعلی ایران گفت: قراردادهایی که در فوتبال ما بسته می شود فاجعه بار است. چطور می شود بازیکنی که فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت، سال آینده با دستمزد بالاتر به تیم بهتری منتقل شود؟ یا مربی ای که نتایج خوبی نگرفته چطور می تواند فصل آینده با دستمزد بالاتر به تیم بهتری برود؟ اگر می خواهند بسیاری از مشکلات را حل کنند باید قیمت بازیکنان را کنترل کنند و جلوی واسطه هایی را بگیرند که در ابتدای فصل بازار را داغ می کنند و بی جهت قیمت بازیکن را افزایش می دهند.

سقف قراردادها فقط حاشیه و اعلامیه داشته است / مقصرین قاچاقچیان بدهی هستند

بازیکن یک میلیاردی می شود 15 میلیارد

وی با بیان اینکه برخی از بازیکنان به قیمت واقعی خود به تیم ها منتقل نمی شوند، گفت: بازیکنی که قیمتش 1 میلیارد است 15 میلیارد به تیم دیگری داده می شود.

دولت عربستان فقط به چهار تیم پول داد

به لیگ عربستان نگاه کنید، دولت این کشور فقط به 4 تیم الهلال، النصر، الاهلی و اتحاد پول می دهد چون این 4 تیم کیفیت بالایی دارند و می توانند نتایج خوبی بگیرند و مدعی قهرمانی شوند. ممکن است تیم های دیگر در عربستان اعتراض کنند که چرا به ما پول نمی دهند، اما همه می دانند که این پول بر چه اساسی داده می شود. امروز نگاه فوتبال عربستان به آسیاست، نه فقط لیگ عربستان.

کارشناس فوتبال کشور ما افزود: ما علیه ما چه کردیم؟ ما تیم هایی را که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده بودند ، برچیدیم و اجازه ندادیم که آنها تیم را همانطور که می خواستند ببندند. دست به دست هم می دهیم تا حریفانمان را شکست دهیم. قانون حداکثر محدودیت قراردادها به نظر نمی رسید و این قانون فوتبال را در کشور خراب کرده است.

سقف قراردادها فقط حاشیه و اعلامیه داشت

سیدصالحی با انتقاد از قانون محدودیت قراردادها گفت: از روزی که قانون محدودیت قراردادها اجرایی شد، به جای اینکه باشگاه ها، مربیان و بازیکنان به مسائل فنی بپردازند، فقط به حاشیه سازی ها، بی احترامی ها و بیانیه ها پرداخته شده است. یک تصمیم اشتباه و یک قانون مضحک باشگاه ها، بازیکنان و هواداران تیم را وارد زندگی آنها کرده است. به جای همه این مسائل باید قانونی وضع کنند که بازیکن خارجی وارد لیگ ایران نشود و بازیکنان ایرانی بر اساس عملکردشان دستمزد بگیرند. به کشورهای اروپایی نگاه کنید، کدام بازیکن ضعیف را سال آینده در تیم دیگری خواهید دید؟ حقوق بالاتر؟

سقف قراردادها فقط حاشیه و اظهارنامه داشت / مقصر قاچاقچیان بدهی هستند

کارگزاران بدهی ها را در دست این باشگاه ها قرار دادند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به تعداد بازیکنان خارجی لیگ دسته اول گفت: در فوتبال ایران همیشه شاهد این هستیم که بازیکن و مربی ای که در فصل گذشته نتیجه نگرفته به تیم دیگری منتقل می شود. با قرارداد بالاتر فصل آینده این نشان می دهد که وجود واسطه های سودجو در ایران هزینه های گزافی را به باشگاه تحمیل می کند. من یه سوال دارم بازیکن خارجی که قیمتش 100 هزار دلاره و بیشتر از اون تو اروپا حقوق نمیگیره چطور میتونه تو ایران 800 هزار دلار باهاش ​​قرارداد ببنده؟ اینها سوالاتی است که ما پاسخی برای آنها پیدا نکرده ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ها در نیم فصل به جای تمرکز روی بازیکنان و مسائل فنی به دنبال اظهارنظر و گلایه از یکدیگر بودند. داوری فوتبال ایران روز به روز ضعیف تر می شود، پس فوتبال ایران دیگر چه تلاشی می کند؟ امروز فوتبال ما در مسیر اشتباهی پیش می رود. امیدوارم وضعیت فعلی فوتبال را منعکس کنند تا وضعیت ما بدتر نشود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.