افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

حمله با چاقو به ماموران پلیس در شیراز/ محمد لوک کشته شد

  • کد خبر : 173379
حمله با چاقو به ماموران پلیس در شیراز/ محمد لوک کشته شد

آفتاب نیوز: فرج شجاعی امروز 26 آذرماه با اعلام این خبر گفت: با رعایت دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری اراذل و اوباش فراری با هویت معلوم و متهم به افشای اجساد خود در فضای مجازی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان، موضوع به زودی اعلام شد. تحقیقات سریع برای شناسایی و دستگیری […]

آفتاب نیوز:

فرج شجاعی امروز 26 آذرماه با اعلام این خبر گفت: با رعایت دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری اراذل و اوباش فراری با هویت معلوم و متهم به افشای اجساد خود در فضای مجازی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان، موضوع به زودی اعلام شد. تحقیقات سریع برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 26 رحمت تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی و با استفاده از روش های نوین پلیسی مطلع شدند که اراذل و اوباش با 3 نفر دیگر در بلوار عدالت جنوبی روبروی قرار قرار داده و درگیر شده اند. از درب زندان

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: حدود ساعت 3 بامداد امروز ماموران زبده به محل مورد نظر اعزام شدند و اراذل و اوباش با مشاهده پلیس با سلاح های تیز به ماموران حمله کرده و سپس اقدام به پرتاب چاقو کردند.

شجاعی مدعی شد: اراذل و اوباش پس از چندین بار اخطار پلیس نه تنها تسلیم نشدند بلکه با چاقو به ماموران حمله کردند که منجر به کشته شدن یکی از اراذل و اوباش معروف به محمد لوک (نام مستعار) شد.

این افسر پلیس با بیان اینکه سه نفر دیگر از اراذل و اوباش از جمله حسین قلاتی (نام مستعار) که قصد فرار داشتند با درایت ماموران دستگیر شدند، گفت: در سوابق این افراد شرور جرایمی از جمله تجاوز جنسی در فضای مجازی. باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و درگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه دستگیرشدگان برای سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام شدند، تصریح کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی می کند. لذا از شهروندان گرامی خواهشمند است از طریق شماره تلفن 110 فعالیت غیرقانونی افراد فرصت طلب و قانونمدار را به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.