افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

داداش زاده: پرسپولیس در بازی بزرگ برنده شد/ سیستم فاصد عامل استقلال از لیگ قهرمانان آسیا است

  • کد خبر : 17337

بازیکن اسبق پرسپولیس استقلال گفت: پرسپولیس در یک بزرگ برنده شد تا تفاوت تیمی که به شخصیت ماندن کورس قهرمانی رسیده است با حریفان حریفان خود مشخص شود. بهزاد داداش در گفت‌وگو با آنا، در خصوص برتری سپاهان، استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر ایران در هفته و چهارم لیگ برتر ایران در مقابل صنعت […]

بازیکن اسبق پرسپولیس استقلال گفت: پرسپولیس در یک بزرگ برنده شد تا تفاوت تیمی که به شخصیت ماندن کورس قهرمانی رسیده است با حریفان حریفان خود مشخص شود.

بهزاد داداش در گفت‌وگو با آنا، در خصوص برتری سپاهان، استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر ایران در هفته و چهارم لیگ برتر ایران در مقابل صنعت نفت آبادان، ذوب‌آهن و مس رفسن اظهار داشت: بعد از بازی‌های فیفادی به همه طرفداران طرفداران به بازی‌های برتر توجه می‌شود. و بدون شک همه نگاه‌ها این است که کدام به عنوان قهرمانی رسید. طبیعی بود که سپاهان صنعت نفت برنده شود چون این اصفهانی در جدول صدر و پانزدهم جدول است که همه تلاشش را کرد تا امتیاز را به پیروزی برد. البته گل تیم مشکوک بود و حتی اگر گل را مردود بدانند نتیجه تغییری ایجاد شد.

**پرسپولیس تا هفته آخر مدعی می‌ماند

وی ادامه داد: پرسپولیس یک بازی بزرگ برنده شد تا بار دیگر تفاوتی که به شخصیت ماندن در کورس رسیده با حریفان خود را نشان دهد. مس رفسنجان خوبی است و این فصل عملکرد جالب توجهی است اما به کیفیتی نرسیده در هفته‌های حساس پایانی مانع چون پرسپولیس شود و یحیی گل محمدی با وجود اینکه پورعلی گنجی گنجی و هنانوف دو مدافع را ندارد ولی برابر تیمی که کمتر از گل خورده بود برنده. شد تا نشان دهد پرسپولیس می‌تواند تا هفته آخر مدعی قهرمانی قهرمانی .

**استقلال پا پس نمی‌کشد

پیشکسوت سرخابی کرد: استقلال هم حق اشتباه و در یکی از بازی‌های سخت خود برنده. مهدی تارتار به راه بازی برابر تیم‌های بزرگی چون استقلال را می‌دهد و راحت باج نمی‌دهد اما بازی بهتری را به سوی دیدیم و این تیم مزد برتری خود را را. استقلال ثابت کرد که پا پس نمی‌کشد و تا انتهای فصل برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش خلاش. اما این بازیهای سخت نسبت به سپاهان و پرسپولیس ولی تیمی که قهرمانی در دیدارهای هم نتیجه گرفته شود.

**مدیرعامل قراردادی که ضمانت پرداخت امضا نمی‌کرد

داداش زاده این که استقلال در آستانه محرومیت از قهرمانان آسیا دارد و چرا آندره‌آ استراماچونی به موقعیت بسته نشد که استقلال در آستانه آسیایی آسیایی قرار بگیرد، عنوان کرد: مقصر این اتفاق بازیکن، وزیر ورزش و فعلی فعلی. مقصر سیستم غلط و فاسدی است که در انعقاد قرارداد اجازه داده تا دلالان واسطه این قراردا باشد. مدیر وقت باشگاه دقت می‌‌کرد تا قراردادی که ضمانت پرداخت را امضا نمی‌کند. اعضای هیئت مدیره هم نباید خود را با چنین قراردادی امضا کنند. متأسفانه چون عامل شکننده است، او برای اینکه بیشتر بماند، دست به چنین چیزی باشد. آن وقت ماجرا به چشم فتح‌الله‌زاده رفته است.

**پول زیاد آفت فوتبال شده است

وی افزود: از اینکه با استراماچونی قرارداد بست، مدیران دیگری به آمدند اما هیچ‌کدام به فکر نمی‌افتند که این ماجرا را حل کند و حالا که کار بیخ پیدا کند نوبت به مدیریت مدیریت رسیده و همه را مسبب مسبب می‌دانند در دوران عامل. پول قبلی بسیار کمتری نیاز دارد این پرونده هیچ کاری نکردند تا استقلال در یک قدمی محرومیت قرار بگیرد. وزیر ورزش تقصیری ندارد زیرا موظف به همه فدراسیون‌های ورزشی است. پول زیاد برای تبدیل شدن به فوتبال به همراه دارد. بیش از صد میلیارد تومان استقلال به استراماچونی است و بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، کسر و سقوط به لیگ پایین‌تر جرائمی است که می‌توان از استقلال را برد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.