افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

150 فرصت سرمایه گذاری در استان ایلام شناسایی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 173349
150 فرصت سرمایه گذاری در استان ایلام شناسایی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار عباسی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری گفت: روند اشتغال استان ایلام طی دو سال گذشته رو به رشد بوده که فرآیندها منجر به جذب سرمایه گذار از سخنرانی و جلسات شده است. اولین با سرمایه گذاران، تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری و استفاده از تسهیلات اشتغال زایش و معافیت ها و […]

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار عباسی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری گفت: روند اشتغال استان ایلام طی دو سال گذشته رو به رشد بوده که فرآیندها منجر به جذب سرمایه گذار از سخنرانی و جلسات شده است. اولین با سرمایه گذاران، تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری و استفاده از تسهیلات اشتغال زایش و معافیت ها

و افزود: همه این شرایط باید اعمال شود تا بتوانیم یک سرمایه گذار را برای سرمایه گذاری در استان راضی کنیم.

معاون اقتصادی استانداری ایلام ادامه داد: یکی از مهم ترین کارهایی که انجام شده شناسایی فرصت های سرمایه گذاری زیادی است که متناسب با توانمندی های استان ایلام و بر اساس طرح آماش است. یک زمین ایجاد شده، حدود 150 فرصت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات، انرژی و گردشگری و میراث فرهنگی در سیستم. به روز رسانی بوده است

عباسی خاطرنشان کرد: بسته های حمایتی سرمایه گذاری به صورت مشوق تدوین و ارائه شده است، اطلس سرمایه گذاری در استان شامل 68 لایه است که حدود 38 لایه آن در استان ایلام بارگذاری شده است و مابقی لایه ها به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذارانی که تمایلی به مراجعه حضوری ندارند از طریق سایت بارگذاری و در دسترس است و از طریق اتاق های بازرگانی و شهرداری ها ارائه می شود.

وی گفت: استان ایلام در زمینه سرمایه گذاری کارهای بسیار خوبی انجام داده است. ایلام در سال های اخیر تقریباً آخرین رتبه را در بین استان های کشور در زمینه سرمایه گذاری داشته است. سال اخیرا خوشبختانه گام های فزاینده ای برداشته ایم.

عباسی بیان کرد: برای اولین بار سرمایه گذار چینی در استان ایلام جذب شده است.

این رسمی ادامه دارد: پرداخت تسهیلات برای جذب سرمایه گذاری اولین از نظر جذب سرمایه گذار رتبه دوم کشور را داریم و در مجموع از نظر سرمایه گذاری خارجی از نظر تمامی شاخص های موثر (تعداد شغل ایجاد شده توسط سرمایه گذاران، میزان و حجم سرمایه گذاری) رتبه پنجم را در کشور داریم.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه استان ایلام قسمتی از استان های محروم و کم اقبالی هستند و خوشبختانه در سال های اخیر در بین 31 کشور در زمینه سرمایه گذاری به رتبه پنجم رسیده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.