افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

زهرا مرشی از اعضای اصلی گروهک تروریستی منافقین کیست؟

  • کد خبر : 173329
زهرا مرشی از اعضای اصلی گروهک تروریستی منافقین کیست؟

براساس گزارش مانیبان ، زهرا مارشی نهمین متهم در این پرونده ، فرزند محمد علی ، متولد قیمشهر ، و از طرف پدرش ، او اصالتاً از اتحاد جماهیر شوروی بود و در سال 1352 با منافقین ملاقات کرد و استخدام شد به سازمان. او فعالیت خود را با عنوان به اصطلاح جوان مسلمان در […]


براساس گزارش مانیبان ، زهرا مارشی نهمین متهم در این پرونده ، فرزند محمد علی ، متولد قیمشهر ، و از طرف پدرش ، او اصالتاً از اتحاد جماهیر شوروی بود و در سال 1352 با منافقین ملاقات کرد و استخدام شد به سازمان.

او فعالیت خود را با عنوان به اصطلاح جوان مسلمان در شهر قائم شهر آغاز می کند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، مارشی فعالیت های خود را در سازمان قمشهر ادامه داد و پس از آغاز مرحله نظامی گروه تروریستی ، پس از چندین سال پنهان شدن ، سرانجام کشور را ترک کرد و در سال 1363 به کردستان عراق گریخت.

در خانه های تیم قیمشهر و تهران ، در سال 1366 ، او با یکی از اعضای منافقین به نام ماشا الله تاواکولی یک ازدواج ترتیب داد و پس از عمل طلاق سازمان یافته از وی جدا شد.

یکی از برادران ذکر شده ، به نام علی ، که از کشور فرار کرده بود و با حمایت مشرالیس به منافقین در عراق پیوسته بود ، در عملیات نظامی تروریستی Aftab کشته شد.

پس از اقامت در پاریس در سال 1364 ، تا سال 1381 ، وی به طور مداوم بین عراق و کشورهای اروپایی سفر کرد و موقعیت هایی مانند رئیس سازمان های ریاکاری در آلمان ، انگلیس و اسکاندیناوی را به عهده گرفت.

فعالیت ها و مسئولیت های دیگر وی شامل مسئولیت دفتر مرکزی تلویزیون و رادیو و مجله Nafaq ، عضویت در شورای ملی مقاومت تروریستی ، عضو هیئت مدیره و هماهنگ کننده دفاتر به اصطلاح ریاست جمهوری منافق است.

ضمناً فرد مذکور تحت تعقیب اینترپل و دارای اخطار قرمز شماره 2002-438/6-A است.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.