افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

موانع احداث پالایشگاه دوم آبادان برطرف شد

  • کد خبر : 173153
موانع احداث پالایشگاه دوم آبادان برطرف شد

سید محمد مولوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صنعت یکی از محورهای اقتصاد شهرستان آبادان است که می تواند در اشتغال زایی و توسعه اقتصادی تاثیر مثبت داشته باشد. وی افزود: من به طور مستمر از شهرهای صنعتی آبادان بازدید می کنم و معتقدم صنعتگران باید حمایت شوند و صدای آنها شنیده شود. […]

سید محمد مولوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صنعت یکی از محورهای اقتصاد شهرستان آبادان است که می تواند در اشتغال زایی و توسعه اقتصادی تاثیر مثبت داشته باشد.

وی افزود: من به طور مستمر از شهرهای صنعتی آبادان بازدید می کنم و معتقدم صنعتگران باید حمایت شوند و صدای آنها شنیده شود.

نماینده مردم آبادان در شورای اسلامی گفت: یکی از پروژه های مهم صنعتی شهر آبادان، پالایشگاه نفت خام فوق سنگین خوزستان در 17 کیلومتری این شهر است.

مولوی تاکید کرد: با توجه به اهمیت ویژه شرایط فعلی اقتصادی، جلسات متعددی در سطح کلان برای پالایشگاه خوزستان برگزار کردیم و اتفاق مهمی که رخ داد، خروج این پالایشگاه از لیست خصوصی سازی است.

وی با تاکید بر اینکه موانع احداث پالایشگاه خوزستان (پالایشگاه دوم شهر آبادان) رفع شده است، تصریح کرد: با حذف این پالایشگاه از فهرست خصوصی سازی، هماهنگی های لازم برای اجرای عملیات آغاز شده است. ساخت و ساز که نوید یک اتفاق بزرگ اقتصادی را برای شهر آبادان می دهد.

نماینده مردم آبادان در شورای اسلامی افزود: از جمله محصولات پالایشگاه خوزستان گاز مایع، بنزین، گازوئیل، سوخت جت و گوگرد خواهد بود.

وی ظرفیت اشتغال مستقیم پالایشگاه خوزستان را سه هزار نفر عنوان کرد و گفت: زمین مورد نیاز این پالایشگاه به مساحت 345 هکتار خریداری و گواهی آن دریافت شده است. شرکت مشاور نقشه برداری و مطالعات ژئوتکنیکی محل احداث پالایشگاه خوزستان را انجام داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.