افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

طارمی پدر نشده است/ دلیل اصلی سفر یک روزه شما چه بود؟ / سرپرست تیم ملی حرف هایش را پس گرفت!

  • کد خبر : 173101
طارمی پدر نشده است/ دلیل اصلی سفر یک روزه شما چه بود؟  / سرپرست تیم ملی حرف هایش را پس گرفت!

به گزارش رکنا به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان روز جمعه در دیداری دوستانه به میزبانی ورزشگاه برگزار شد المپیک کیش با نتیجه 2-1 مقابل بورکینافاسو پیروز شد. مهدی طارمی اولین گلزن ایران در این دیدار و ستاره انتخاب ملی او فردای این دیدار با کسب اجازه از امیر قلعه نویی برای یک […]

به گزارش رکنا به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان روز جمعه در دیداری دوستانه به میزبانی ورزشگاه برگزار شد المپیک کیش با نتیجه 2-1 مقابل بورکینافاسو پیروز شد.

مهدی طارمی اولین گلزن ایران در این دیدار و ستاره انتخاب ملی او فردای این دیدار با کسب اجازه از امیر قلعه نویی برای یک روز به تهران آمد. البته دیروز تیم کشورمان ریکاوری کرد و در تمرین روز شنبه هیچ کار تاکتیکی خاصی انجام نشد که به دلیل غیبت طارمی مشکل خاصی ایجاد می کرد.

با وجود اینکه گفته می شد طارمی برای گرفتن شناسنامه پسرش به تهران رفته بود، اما بر اساس رصد عوامل تیم، ستاره ایرانی پورتو که به تازگی به عنوان سفیر برند انتخاب شده بود، در مدت حضورش در تهران قرارداد خود را با این شرکت امضا کرد. بلافاصله برای شرکت در تمرینات تاکتیکی تیم ملی به کیش بازگشت.

سرپرست تیم ملی همچنین تصریح کرد: متأسفانه اشتباه کردم و موضوع جدایی 24 ساعته مهدی طارمی از اردوی تیم ملی موضوع دیگری و مربوط به کار شخصی او بود. طارمی برای انجام کارهای شخصی و تبلیغی از کیش سفر کوتاهی به تهران داشت و با اجازه کادر فنی مدت کوتاهی پس از پایان این امر به خدمت سربازی رفتند. مشکلی که گفتم درست نبود و از این طریق اصلاح می کنم.

طارمی امروز پس از پایان تمرین گفت: برای انجام کارهای تبلیغاتی به تهران سفر کرده بودم و سوال حضور در ثبت احوال برای پیگیری دریافت شد. شناسنامه حال پسرم خوب نیست

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.