افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

مربی معروف از ایران بازنشسته شد!

  • کد خبر : 173030
مربی معروف از ایران بازنشسته شد!

فدراسیون والیبال اعضای اصلی این کمیته که با رای اعضای شورای مشورتی و با در نظر گرفتن جوانب موضوع از جمله عدم تضاد منافع انتخاب شدند، امروز برای انتخاب سرمربی تیم ملی تشکیل جلسه دادند. که در نهایت منجر به حذف دو نامزد برای هدایت تیم شد: والیبال ملی بود. پیگیری ها نشان می دهد […]

فدراسیون والیبال اعضای اصلی این کمیته که با رای اعضای شورای مشورتی و با در نظر گرفتن جوانب موضوع از جمله عدم تضاد منافع انتخاب شدند، امروز برای انتخاب سرمربی تیم ملی تشکیل جلسه دادند. که در نهایت منجر به حذف دو نامزد برای هدایت تیم شد: والیبال ملی بود.

پیگیری ها نشان می دهد که یک گزینه ویتال هاینن بلژیکی بود و گزینه دیگر آنجلو لورنتستی سرمربی ایتالیایی بود که کاملا مردود شد و لورنتستی نیز اعلام کرد که آمادگی حضور در تیم ملی والیبال ایران را ندارد. البته فدراسیون والیبال از لورنتستی ناامید نیست و همچنان به دنبال جلب رضایت اوست.

ویتال هاینن گفت:
سلام این تاپیک و روشن شدنش اینقدر برام مهمه که دارم رانندگی میکنم و توقف کردم تا توضیح بدم. با رئیس فدراسیون والیبال مذاکره کردم و به او گفتم که چقدر برای والیبال او احترام قائل هستم اما به چند دلیل نمی توانم به ایران بیایم. من به دلایل شخصی نمی توانم به ایران بیایم. شاید زمانی دیگر شرایط فراهم شود و به ایران بیایم اما در حال حاضر نمی توانم با تیم ایران همکاری کنم. من همیشه در مورد عشقم به والیبال ایران صحبت کرده ام، پس نمی توان در آن شک کرد.

هاینن در پایان گفت: در نهایت باید تاکید کنم که مذاکره من با رئیس فدراسیون ایران بسیار خوب بود، هر دو به خوبی همدیگر را درک کردیم و نتیجه مذاکره این بود که نمی توانیم در این زمینه با یکدیگر همکاری کنیم. ” “

روند انتخاب مربی تیم ملی والیبال با این تحولات وارد مرحله جدیدی شده است و مشخص نیست تیم ایران در نهایت چه زمانی با سرمربی خود دیدار خواهد کرد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.