افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
10

برای صرفه جویی در قیمت دارو، در اطراف خرید کنید

  • کد خبر : 1728
برای صرفه جویی در قیمت دارو، در اطراف خرید کنید

قیمت داروها ممکن است از داروخانه ای به داروخانه دیگر بسیار متفاوت باشد، حتی در کد پستی یکسان. بنابراین ممکن است بتوانید با خرید با بهترین قیمت در هزینه داروهای خود صرفه جویی کنید. کایل مانارا، مدیر عامل Co-Immunity، سازمانی در ویچیتا، KS، برای افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن، می‌گوید: «قیمت‌های داروهای نسخه‌ای و بدون […]


قیمت داروها ممکن است از داروخانه ای به داروخانه دیگر بسیار متفاوت باشد، حتی در کد پستی یکسان. بنابراین ممکن است بتوانید با خرید با بهترین قیمت در هزینه داروهای خود صرفه جویی کنید.

کایل مانارا، مدیر عامل Co-Immunity، سازمانی در ویچیتا، KS، برای افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن، می‌گوید: «قیمت‌های داروهای نسخه‌ای و بدون نسخه بسته به جایی که می‌روید متفاوت است.

حتی اگر از بیمه استفاده می‌کنید، بسته به مکان و نحوه خرید داروهایتان، ممکن است هزینه پرداختی شما متفاوت باشد.

آیا همه داروخانه ها یکسان هستند؟

هر داروخانه ای، چه محلی باشد، چه زنجیره ای، یا یک سفارش پستی یا آنلاین، نشانه گذاری خاص خود را بر روی داروها دارد. قیمت‌ها بر اساس نشانه‌گذاری، برند دارو و مقدار سفارش شما متفاوت است.

برنامه بیمه شما ممکن است از شما بخواهد که از داروخانه “ترجیح” آن استفاده کنید. این داروخانه ای است که شرکت بیمه شما با آن قرارداد دارد. اگر از این داروخانه استفاده می کنید، ممکن است هزینه کمتری برای داروها داشته باشید.

اما حتی اگر بیمه ای دارید که داروها را پوشش می دهد، ممکن است بتوانید با خرید در اطراف، قیمت کمتری پیدا کنید.

چگونه بهترین قیمت ها را دریافت کنیم

برای یافتن بهترین قیمت برای داروهای بدون نسخه و نسخه‌ای خود، این استراتژی‌ها را امتحان کنید:

به اطراف زنگ بزن می‌توانید با تماس با داروخانه‌های مختلف در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید تا از هزینه‌های نسخه خارج از جیب خود مطلع شوید.

راجش چوتالیا، داروساز در ایلینوی، می‌گوید: «با چند داروخانه مستقل تماس بگیرید و قیمت‌های آن‌ها را در مقایسه با قیمت‌های فروشگاه‌های بزرگ مانند Walgreens یا CVS بررسی کنید. “شما ممکن است یک معامله در یک داروخانه مستقل پیدا کنید.”

از ابزارهای مقایسه قیمت استفاده کنید. Manera می‌گوید: «برنامه‌های خوب زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما در یافتن بهترین قیمت‌ها کمک کنند.

برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی مانند GoodRx، RxSaver، WebMDRx، و SingleCare به شما کمک می‌کنند قیمت یک دارو را در داروخانه‌های مختلف مقایسه کنید. وقتی نام یک دارو را تایپ می کنید، لیستی از قیمت داروخانه های مختلف در منطقه شما را به شما نشان می دهد.

برخی مانند GoodRx نیز کارت های کوپن ارائه می دهند که می توانید از آنها برای تخفیف های اضافی استفاده کنید.

یک داروخانه آنلاین را امتحان کنید. برخی از داروخانه های آنلاین قیمت های از پیش مذاکره شده ای دارند که می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. آنها ممکن است داروهای شما را از طریق پست تحویل دهند یا تحویل محلی ارائه دهند.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.