افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
8

عباس آقایی: باید از تیم ملی حمایت کنیم/ بیرانوند نقطه قوت پرسپولیس است

  • کد خبر : 17275

پیشکسوت باشگاه. عباس آقایی با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در سال قبل: پرسپولیس تیم را در اختیار دارد و نتایج تیم در سالی که نسبتا خوب بوده اما در برخی از بازی ها با مشکل مواجه می شود ولی در مجموع عملکرد عملکرد کلی کلی بود. یحیی گل در این سال ها مربی […]

پیشکسوت باشگاه.

عباس آقایی با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در سال قبل: پرسپولیس تیم را در اختیار دارد و نتایج تیم در سالی که نسبتا خوب بوده اما در برخی از بازی ها با مشکل مواجه می شود ولی در مجموع عملکرد عملکرد کلی کلی بود. یحیی گل در این سال ها مربی موفقی بوده و نمی تواند به چند مسابقه عملکرد کلی او و تیمش را زیر سوال برد.

پیشکسوت پرسپولیس نقطه ضعف و قوت تیم گفت: انسجام پرسپولیس در فصل جاری را می توان نقطه قوت تیم. دلیل اینکه برخی بازی ها تیم نتیجه لازم را گرفت این است که شکل و کاری برای حریفان مشخص شده و همین موضوع در از بازی ها پرسپولیس را با دردسر دردسر می کند.

عباس آقایی در مهره شاخص و تاثیرگذار پرسپولیس در ۱۴۰۱ هم: بیرانوند تیم را رهبری کند و نقطه قوت را در زمین زمین می‌داند که می‌توان از نظر فنی فنی و از نظر روحی یک نتیجه به شمارش آورد. همچنین محمد که هفته های متوالی به اضافه شدن بازیکن موفق نشان داده و با درخشش پرسپولیس به خوبی جواب کادر فنی فنی را داده است.

وی در مورد شرایط تیم ملی و انتخاب قلعه‌نویی به عنوان رهبر پیشنهادان: به بین گزینه‌های داخلی و خارجی انتخاب شده، انتخاب ایرانی خوبی است. در مقطع و شرایط فعلی انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی اقدامی بود. در مورد امیر قلعه نویی به عنوان قهرمان جدید اشاره کنم که می توان در نهایت به نفع تیم ملی و فوتبال باشد. با قلعه کار کردم و می دانم مربی توانمندی و می توانم دوباره در تیم ملی به فوتبال ما کمک کند. به خوبی از بازیکنان و کادر فنی حمایت شود تا تیم ملی موفق باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.