افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

منابع اصلی گازرسانی گلستان در داخل کشور قرار دارد.

  • کد خبر : 172704
منابع اصلی گازرسانی گلستان در داخل کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، علی طالبی اظهار داشت: گازرسانی کشور در قالب شبکه به هم پیوسته خطوط انتقال، بر اساس مراکز تولید، پالایشگاه ها و ایستگاه های فشار و از طریق انتقال برنامه ریزی شده است. شرکت، در ورودی شهرها تحویل داده می شود. مدیرعامل شرکت گاز […]

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، علی طالبی اظهار داشت: گازرسانی کشور در قالب شبکه به هم پیوسته خطوط انتقال، بر اساس مراکز تولید، پالایشگاه ها و ایستگاه های فشار و از طریق انتقال برنامه ریزی شده است. شرکت، در ورودی شهرها تحویل داده می شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: عمده گاز مصرفی استان گلستان از منابع داخلی از جمله سرخس، عسلویه و میامی در استان سمنان تامین می شود..

وی ادامه داد: شهروندان برای تامین پایداری جریان گاز، اقتصاد را جدی بگیرند..

طالبی یادآور شد: در شرایط کنونی با ورود به جبهه سرما، بارش برف و سرمای شدید در استان مصرف گاز افزایش یافته است لذا از مشترکین تقاضا داریم در مصرف گاز خود تا حد امکان صرفه اقتصادی داشته باشند. .

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تصریح کرد: همکاری و مساعدت مشترکان داخلی در زمینه مدیریت مصرف بهینه می تواند کمک شایانی به تداوم جریان گاز داشته باشد و در این راستا مشترکان می توانند با صرفه جویی حدود 6 درصدی در مصرف گاز با حداقل یک درجه دمای خانه های خود را کاهش دهید..

وی افزود: همه می توانیم با مدیریت مصرف و پرهیز از قطع گاز در استان به تداوم جریان گاز کمک کنیم..

لباس گرم زمستانی بپوشید، دمای اتاق را با پیچ تنظیم بخاری تنظیم کنید، دمای اتاق را حداقل یک درجه کاهش دهید، پرده های ضخیم و بلند نصب کنید، ورودی های هوای سرد را مسدود کنید، هوای مورد نیاز برای وسایلی که گاز می سوزانند را در نظر بگیرید، راه ها را تنظیم کنید. برای صرفه جویی در مصرف گاز عبارتند از: دمای استاندارد اتاق بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد، بستن شیر گرمایش در اتاق هایی که استفاده نمی شوند و همچنین بسته نگه داشتن آن در اتاق های خالی و خاموش کردن گرمایش در آنها. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.