افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

پیش بینی آب و هوا در چند روز آینده

  • کد خبر : 172529
پیش بینی آب و هوا در چند روز آینده

صادق ضیائیان افزود: امروز (27 دی) در شرق استان های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان بارش پراکنده خواهد بود و سامانه بارشی از بعدازظهر امروز از کشور خارج می شود. این روز. وی افزود: روزهای دوشنبه و سه شنبه (28 و 29 دی) […]

صادق ضیائیان افزود: امروز (27 دی) در شرق استان های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان بارش پراکنده خواهد بود و سامانه بارشی از بعدازظهر امروز از کشور خارج می شود. این روز.

وی افزود: روزهای دوشنبه و سه شنبه (28 و 29 دی) در کشور بارندگی نخواهیم داشت.

ضیائیان افزود: روز چهارشنبه (30 آذر) با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز، مرکزی، گیلان، مازندران و روز پنجشنبه (30 آذر) علاوه بر این مناطق در جنوب غرب. در کشور و در استان های گلستان و خراسان شمالی بارش موقت برف، باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی در ادامه گفت: روز یکشنبه در نیمه شرقی و دوشنبه در جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک خواهیم داشت.

به گفته ضیائیان، روز یکشنبه خلیج فارس و روز دوشنبه دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران کشور درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده خبر داد: آسمان تهران فردا (28 دی ماه) نیمه ابری تا نیمه ابری، در برخی ساعات محلی است. گرد و غبار با حداقل دمای 3 و حداکثر 13 درجه سانتیگراد و در طی پس فردا (29 دی ماه) در برخی ساعات نیمه ابری تا نیمه ابری، وزش باد با حداقل دمای 5 و حداکثر افزایش می یابد. دمای 16 درجه سانتیگراد

ضیائیان در پایان گفت: فردا و پس فردا بندرعباس با دمای 26 درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای 8- و 5- درجه سانتیگراد سردترین مرکز کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

هشدار نارنجی هوا در 6 استان

۲۳۳۲۳۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.