افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

ایران ۲-۱ کنیا / برد سخت با دو ضربه ایستگاهی

  • کد خبر : 17238

تیم ملی که با ترکیبی دور از انتظار و ضعیف در مقابل کنیا در ورزشگاه خانگی عقب بود با دو گل به بازگشت به بازی شد. تیم ملی فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در دوستانه، در ورزشگاه آزادی تیم ملی کنیا صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۲ بر یک به برتری برتر رسید. ستارگان […]

تیم ملی که با ترکیبی دور از انتظار و ضعیف در مقابل کنیا در ورزشگاه خانگی عقب بود با دو گل به بازگشت به بازی شد.

تیم ملی فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در دوستانه، در ورزشگاه آزادی تیم ملی کنیا صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۲ بر یک به برتری برتر رسید.

ستارگان هارامبی حدود یک سال و پنج ماه بود میدان نرفته بودند، در دقیقه ۵۱ به درخشش مایکل اولونگا گل رسیدند و به پیروزی هم نزدیک شدند. با این گلزنی محمد محبی و رامین رضاییان در ۷۶ و ۸۴ امیر قلعه‌نویی طی دومین مقطع قهرمانی خود رتبه ملی، برای اولین بار قهرمانی پیروزی را را بچشد.

ایران در اول بدون بازیکنان پرسپولیسی وارد زمین اما در دوم ترابی و سرلک وارد زمین شد. وحید امیری فرصت بازی پیدا نکرد و علیرضا بیرانوند هم از لیست تیم خط خورد.

ترکیب ایران: پیام نیازمند (46 – سید حسین حسینی) آرمین سهرابیان، محمد کنعانی‌زادگان کنعانی‌زادگان صادق محرمی (46 – رامین رضاییان)، احسان حاج صفی (62 – امید نورافکن)، محمد کریمی کریمی ‌ ‌ ‌ 46 46 میلاد میلاد ‌ کریمی کریمی کریمی کریمی کریمی محمد) چشمی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش (۴۶ – مهدی ترابی)، محمد محبی و شهریار مغانلو (۱+س۹۰ اضض)

ترکیب کنیا: پاتریک ماتاسی آموس نوندی، برایان ماندلا، جوسف، اریک اوما، تدی آکومو ریچارد اودادا، ویکتور اومونه، دوک آبویا، ماسود جوما و مایکل مایکل مایکل مایکل مایکل مایکل مایکل مایکل مایکل مایکل مایکل مایکل. مایکل مایکل مایکل مایکل

دقیقه ۵۱: مایکل اولونگا از عبور ساده از سد آرمین سهرابیان، در جریمه جریمه با کنعانی‌زادگان حسین حسین حسینی توپ را به گوش دروازه ایران شلیک شلیک کرد تا گل اول تیمش تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۶: ارسال ضربه ایستگاهی رضاییان با ضربه سر محبی همراه شد و گل تساوی ایران رز را د

دقیقه ۸۴: پاس رو به جلوی امید نورافکن روی ضربه ایستگاهی به رامین رضاییان رسید. مدافع تیم ایران تلاش کرد دروازه را مستقیماً که ماتاسی ممکن است تشخیص دهد و توپ را با اشتباه باز سنگربان کند و با برخورد به صورت اتفاقی اتفاقی تبدیل به گل گل به خودی شود و وارد این تیم تیم شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.