افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

درخواست پیوس از یحیی; من به عنوان کاپیتان شما می خواهم که برگردید.

  • کد خبر : 172321
درخواست پیوس از یحیی;  من به عنوان کاپیتان شما می خواهم که برگردید.

فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به جدایی یحیی گل محمدی واکنش نشان داد. فرشاد پیوس درباره جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس گفت: بعد از شنیدن خبر استعفای یحیی خیلی ناراحت و متاثر شدم و انتظار نداشتم او استعفا بدهد چرا که بهترین گزینه سرمربی پرسپولیس همان یحیی است و افتخارات زیادی برای پرسپولیس به […]

فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به جدایی یحیی گل محمدی واکنش نشان داد.

فرشاد پیوس درباره جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس گفت: بعد از شنیدن خبر استعفای یحیی خیلی ناراحت و متاثر شدم و انتظار نداشتم او استعفا بدهد چرا که بهترین گزینه سرمربی پرسپولیس همان یحیی است و افتخارات زیادی برای پرسپولیس به ارمغان آورده است. و ما هرگز تلاش و فداکاری آنها برای تیم را فراموش نخواهیم کرد.”

وی ادامه داد: این را از طرف خودم و بقیه پیشکسوتان پرسپولیس می گویم، ما به یحیی اعتقاد داریم و از شما می خواهیم که برگردید و پرسپولیس را به قله قهرمانی ببرید. من کاپیتان شما در پرسپولیس بودم و به عنوان کاپیتان شما از شما می خواهم که برگردید و دوباره در تیم تلاش کنید. ما پشت شما هستیم و امیدوارم به تیم برگردید.»

آقای گل دروازه بان اسبق پرسپولیس در پایان گفت: به نظر من هیچکس جز یحیی نمی تواند پرسپولیس را قهرمان کند، از باشگاه می خواهم از یحیی حمایت کند و هر درخواستی را چه از نظر جذب بازیکن و چه در زمینه امکانات انجام دهد. .

پیوس در پایان گفت: می دانم امسال اتفاقات بدی افتاد و این قانون سقف قرارداد همه را ناراحت کرد. این اشتباهی بود که فدراسیون فوتبال در ابتدای فصل مرتکب شد و قانون عجیبی وضع کرد که نه علم و نه دید درستی پشت آن بود. یک شبه قانون جدیدی نوشتند که همه را ناراحت کرد اما با همه این اتفاقات می گویم پرسپولیس همچنان می تواند قهرمان شود. این تیم تنها دو امتیاز با قله فاصله دارد که چندان زیاد نیست و سال گذشته موفق شد برای بیش از این بجنگد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. یک بار دیگر از یحیی می خواهم که برگردد و وسایل را تعمیر کند. او با درایت و هوشی که از او می شناسم می تواند امسال پرسپولیس را قهرمان کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.