افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

رفع مشکل مالکیت پرسپولیس و استقلال در آسیا

  • کد خبر : 172286
رفع مشکل مالکیت پرسپولیس و استقلال در آسیا

براساس گزارش گروه ورزشی آنلاین ایران ، محمد آخوندی ، در پاسخ به این سؤال که مالکیت مگس ها از کجا آمده است ، تأکید کرد: پس از 15 سال ، تفاهم نامه مربوط به انتقال رسمی ورزشگاه های امام رضه و شهید کازمی با اتمام باشگاه های استیگال و پرسپولیس و با تأیید شورای […]

براساس گزارش گروه ورزشی آنلاین ایران ، محمد آخوندی ، در پاسخ به این سؤال که مالکیت مگس ها از کجا آمده است ، تأکید کرد: پس از 15 سال ، تفاهم نامه مربوط به انتقال رسمی ورزشگاه های امام رضه و شهید کازمی با اتمام باشگاه های استیگال و پرسپولیس و با تأیید شورای اسلامی تهران ، مغرب مالکیت رسمی خواهد داشت که مشکل مالکیت آنها در آسیا را حل کرده و گام بزرگی برداشته شد.

وی ادامه داد: شورای شهر اسلامی ، به عنوان نهاد تصمیم گیری ، این موضوع را تصویب كرد و با امضای یك تفاهم نامه بین وزیر ورزش و جوانان و شهردار تهران ، این موضوع به پایان رسید و از این پس ، این دو باشگاه بزرگ مالک رسمی این دو ورزشگاه خواهند بود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ، با توجه به هزینه حفظ این دو استادیوم ، با کدام سازمان خواهد بود؟ گفت: وقتی این انتقال رسما انجام شد و سند به نام شما باشد، طبیعی است که نسبت به آن اقدام کنند. کارهای لازم انجام شده و مراحل اداری و فرآیند انتقال اسناد در دستور کار قرار گرفته و انجام خواهد شد.

آخندی ، در پاسخ به این سؤال که چیزهای نگران کننده ای در ورزشگاه تاکتی وجود دارد ، تأکید کرد: هیچ آسیبی به بدن یا فضاهای ورزشی این استادیوم وارد نخواهد شد ، اما این مربوط به فضایی است که مورد استفاده قرار نگرفته است و مزارع آنها برای فعالیت ها استفاده می شود، هیچ ورزشی در آن وجود نداشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.