افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
4

اجرای طرح ابتکاری پرورش ماهی در قفس توسط جوانان در روستاهای ساحلی تنگستان + عکس

  • کد خبر : 172210

احمد محمدی زاده در حاشیه بازدید از پروژه های پرورش ماهی در قفس در بخش مرکزی تنگستان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پرورش ماهی در قفس تجربه موفقی در استان بوشهر بوده و به ویژه در دو سال اخیر قابل توجه بوده است. رشد در این زمینه وی افزود: تمامی سواحل […]

احمد محمدی زاده در حاشیه بازدید از پروژه های پرورش ماهی در قفس در بخش مرکزی تنگستان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پرورش ماهی در قفس تجربه موفقی در استان بوشهر بوده و به ویژه در دو سال اخیر قابل توجه بوده است. رشد در این زمینه

وی افزود: تمامی سواحل ما ظرفیت پرورش ماهی در قفس را دارد و خدا را شکر با مشارکت جوانان روستایی بسیار موفق بوده ایم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در طرح پرورش ماهی باس از قفس های 125 تنی به بالا استفاده می شود و به عمق زیادی آب نیاز دارد، بنابراین سرمایه گذاری برای خرید قفس و تامین غذای ماهی و بچه ماهی افزایش می یابد که این امر برای روستاییان خوب است و نمی تواند هزینه زندگی را تامین کند. فقیر.

محمدی زاده از اجرای طرح ابتکاری پرورش ماهی در قفس در روستاهای ساحلی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: حوزه شیلات و اقتصادی استانداری و فرمانداران به دنبال مدل قفس های کوچکتر هستند که بتوان با قیمت کمتر پرورش داد. خب با ابتکار جوانان شهرهای ساحلی در تنگستن به نتایج خوبی رسیده ایم.

استاندار بوشهر گفت: با همکاری بنیاد برکت در این زمینه کار انجام شده و در خورشهاب در بخش مرکزی تنگستان جوانان قفس های ابتکاری ساختند و ماهی های کوچک را از دریا صید کردند و در واقع زنجیره ارزش را تکمیل کردند. .

وی افزود: در این منطقه هامور بومی پرورش داده شد که مرغوب است و چندین کیلو ماهی در قفس نگهداری می شد که از ارزش اقتصادی خوبی برخوردار است.

استاندار بوشهر افزود: امیدوارم با ارائه خدمات و امکانات بهتر بتوانیم این صنعت را در سایر روستاهای ساحلی نیز توسعه دهیم و از کارآفرینان روستایی می خواهیم در این طرح مشارکت کنند.

وی یادآور شد: امیدوارم این طرح در سایر روستاهای ساحلی نیز اجرا و عملیاتی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.